Gå til innhold

samvær med overnatting...hjelp!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Faren til gullet mitt kjører sitt eget løp, og er sjelden innom. Gullet vet ikke hvem han er, og siste mnd har han vært her 2 ganger på tilsammen 1,5 time. Nå er gullet snart 1 år og barnefar mener han skal ha han annenhver helg pluss onsdag fra 1 årsdagen.

Må nok innkalle han til familievernkontoret. Men, dere som har vært der.. Hva kan jeg forvente?

Jeg vet at han kommer til å la andre passe ungen mens han fester, noe som igjen betyr nye ukjente mennesker. Har vært alene med han hele tiden, og han kan ikke overnatte hos min mamma engang som han ser hver dag. Han sover kun hjemme.

Syns så synd i gullet:(:( og er skikkelig fortviltet nå:(:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikk vært på mekling enda, men har pratet med mekleren og han sa at jenta vår ikke burde ha overnattingsamvær enda i allefall. hun er 9mnd da og kjenner pappa`n sin! tror ikke han kan kreve så mye når ungen er så liten.

Skrevet

Jeg var der for 2dager siden på første møte for pappan til mi datter har sett henne 14ganger siden hu ble født for 8,5måned siden (jeg har notert ned di dagene han har sett henne, og da teller 5min også på en dag med)

Nå er det 2,5måned siden han har sett henne så nå kommer han plutselig og skal ha henne med seg da men jeg nekter han det og sier han må komme til meg viss han skal møte henne. Men det kommer ikke på tale for han så ble fam.vern kontoret til slutt ENDELIG sier jeg!!!

I allefall så måtte vi sette opp en plan for når han skulle møte henne sov. Og første gangen hjemme til meg 1times.Skal være annen hver dag fremover nå da. Så skal han ut på to trilleturerer med henne i 1time hver gang.

Den første tiden skal ikke samvære vare mer enn 2-3timer pr gang.

Hun på fam vern kontoret sa at viss jeg ville la datteren min ligge over hos pappan sin nå så meldte hun meg til barneverne.

Di tar ikke parti el noe på fam.vern kontoret men di sier det som er realiteten. Å for din del kommer han aldri til å få annen hver helg og enn dag i uken på en god stund enda. For det er ingenting som sier at barn skal begynne ligge over hos bf når di er ett år. Di må ha ett meget tett og godt forhold før det er ett tema

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...