***firkløveret*** Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 treffsikker altså. har lest en del innlegg her..og jeg får gåsehud positivt ment om du har ork etterhvert så kanskje du kan se noe på meg? jeg er f 10 aug 77 håper du får opp noe på meg barn, jobb, familie el annet, graviditet kanskje? er prøver. på forhånd tusen takk )
Aventis Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 Hei! Kjekt med sånne tilbakemeldinger!!! Har nettop startet med dette, bare noen dager jeg har testet, så jeg må faktisk si jeg er overasket selv... Hmm.. Jeg føler at du har en stor familie? En del unger i familien?... Får opp tallet to.. Kanskje dette gjelder barn? har du barn fra før? Får ikke opp noe kjønn her.. Jeg får opp en slags gla følelse,trives du i jobben din? Får ikke opp noe graviditet her og nå.....
***firkløveret*** Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. desember 2007 Takk for svar Ja har mann og 3 barn. (og masse søsken + tantebarn) moro at du ser tallet 2 ... det er mitt lykketall. mannen min og jeg møttes den 2., hadde første date 22. giftet meg den 2. skrev kontrakt på huset den 2. har 2 barn med han. hehe.. jobben er slitsom egentlig..mye hardt arbeid, men trives, er 2 stk på team.. og vi har det bestandig gøy ) får vel bare fortsette å prøve ang graviditet.. håper den sitter innen våren ihvertfall ?? (er inne i 7. pp) fikk/får du opp noe annet spennende da ?
Aventis Skrevet 7. desember 2007 #4 Skrevet 7. desember 2007 Da er det nok for at det er lykketallet ditt ja! Det lyste på en måte opp.. hehe;) Føler ikke noe graviditet her og nå, men nå er jeg ganske sliten, så tror jeg må lade meg litt opp før jeg spå flere... Da kan det hende jeg ser mer! Kan du ikke ta å sende meg en PM på søndag eller noe? Da kan jeg sette av litt tid å se.. Er ikke sikkert jeg får opp noe, men kan hende!
***firkløveret*** Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. desember 2007 ang tallet to.. dette var litt artig fødselsdatoene til oss her: jeg 10 mannen min 25 eldstemann 11 midterste 8 minste 10 10 + 25 + 11 + 8 + 10 = 65 6+5 =11 1+1 = 2 hehe )
***firkløveret*** Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 7. desember 2007 ble en tastefeil der.. skulle være 26 istedet for 25 ja kan sende deg en PM på søndag tusen takk altså ha en god kveld
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå