Anonym bruker Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Har lest at enkelte kjøper dette. Men...har ikke sett det i noen butikker?
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2007 #3 Skrevet 7. desember 2007 Takk, jeg skal sjekke Rema. Bor i Oslo. Og hva er forskjellen - sammenliknet med andre typer kjeks? HI
❤lille stjerne❤ Skrevet 7. desember 2007 #4 Skrevet 7. desember 2007 Det vet jeg ikke,min er bare 2,5 mnd ennå så har ikke prøvd dem. bare sett at de står i hylla.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2007 #5 Skrevet 7. desember 2007 Vi kjøpte det på coop. Men etter vi fikk vite hvor mye sukker som er i kjeksa så vi har slutta med de. Er mye mye bedre og sunnere og gi marie kjeks eller noen andre!!
annie-77 Skrevet 7. desember 2007 #6 Skrevet 7. desember 2007 Fås på Obs også. Men jeg vil ikke anbefale dem, de blir veldig glatte i munnen. Var redd for at tulla skulle svelge dem, så jeg spiste dem selv.. De var søte og altfor gode! Jeg anbefaler heller kornmo eller rugkjeks. Mindre sukker og populære her i gården.
selma07 og engel Skrevet 7. desember 2007 #7 Skrevet 7. desember 2007 Jeg ville ikke brukt kjeksene. Kjøpte en pakke, og Selma har fått to ganger. Begge gangene satte hun i halsen, siste gang slet vi med å få den ut. Dessuten har de veldig mye sukker i seg. Har hørt flere som har satt de ganske alvorlig i halsen... Men kjøpte min pakke på obs!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå