Mammaaaaaa Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Skal eg fyst barbere leggene og så ta på selvbruning eller omvendt? Føler at hvis eg fyst barberer leggene kommer det til å svi så inni ************* med sølbruningskrem, men hvis eg fyst tar sjølvbruning skraper eg av fargen når eg barberer.... Har ikkje peiling på dette.... *flau*
Mammaaaaaa Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #2 Skrevet 7. desember 2007 Så fort den raste ned då! DYTTEEEEEE
Sweet caramel Skrevet 7. desember 2007 #3 Skrevet 7. desember 2007 Hehe:-) Jeg pleier å barbere meg først, svir ikke:-) Vil anbefale deg å skrubbe kroppen først, får da jevnere og finere resultat.
Mammaaaaaa Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. desember 2007 Hehe ok då stoler eg på deg;)
*Kleopatra Skrevet 7. desember 2007 #5 Skrevet 7. desember 2007 Jeg vil anbefale å barbere leggene idag, og ta på selvbruning i morra. Hvis ikke kan fargen sette seg godt ned i "gropene" etter håra, slik at du får prikkede legger. Gjort det selv noen ganger når jeg har hatt dårlig tid, ikke lekkert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå