Gå til innhold

Et ekkelt spm, men jeg lurer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en SA nå, det jeg lurer på er at det som blør ut, kan jeg se det som en klump eller ser det ut som (æsj, dette er ekkelt og flaut) en plate på tre cm eller noe??? Eller ser jeg ingenting? Leste akkurat at det er i bare en plate i begynnelsen! Skjønner ikke noe jeg? Spørr bare av nysgjerrighet!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har du akkurat blitt gravid da?

Tror ikke det blir noen plate.. Har hørt at noen ser noen små klomper.. Men viss det er veldig tidlig tror jeg bare det er blod..

Men jeg er ingen ekspert på dette..

Trist...

Skrevet

Jeg har akkurat hatt en SA, hos meg kom det ikke slikt ut, men jeg ventet på et. Var på sykehuset forrige fredag for utskrapning, men alt hadde kommet ut av seg selv. jeg var i uke 6 når jeg hadde SA, hvilken uke er du?

Skrevet

Trist å høre at du mister. Det er en tredelt plate veldig tidlig i svangerskapet, men innen det er blitt 3 cm er det et lite menneske. Du vet jo hvor mange uker du er på vei, og hvordan det skal se ut da. Som regel kommer det "stykkevis" ut, så man ser (heldigvis!?) sjelden bittesmå kroppsdeler. Ikke se så mye etter du, det er jo bare ubehagelig, ikke plag deg selv med det!

Skrevet

Ok, tusen takk for svar! Fikk bra svar så da legger jeg det på hylle og tenker fremover!;) Det hjelper å spørre når enn lurer....

Tusen takk!:D

Skrevet

Vet du at du har vært gravid da? Du spør jo et par tråder lenger nede her, om tegn på graviditet.

Man kan vel ikke si at man har en SA uten man har bekreftet graviditet med test eller ved andre bekreftende måter. Så om du har begynt å blø nå i kveld før IKM, så er det ikke å betegne som annet enn en vanlig mens. Og at du skal kunne se det bekreftende egget er meget tvilsomt.

Skrevet

Hei!:) Jeg håper å være gravid på ny etter jeg mistet! Derfor jeg spurte om det! Jeg er helt sikker på at jeg var gravid! To stk positive tester lyver ikke vel?

Sender deg (og alle andre) masssssssssse bebystøv.......

Klem;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...