september2009+april2012 Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 sluttet på p-pillen 16. oktober fordi vi ville begynne å prøve på å få en baby. fikk en blødning som vanlig 18. oktober, men siden da har jeg ikke hatt mensen. hadde litt lyserosa-aktig slim på papiret en gang om dagen i tre dager omtrent da jeg skulle hatt mensen. har en del graviditetssymptomer (småkvalm, ingen matlyst, stikking nederst i magen og korsryggen), men bare negtive tester. tok en nå nettopp. noen som har vært borti noe lignende? blir litt forvirret og skjønner ikke helt hva som skjer her. er det pare kluss i syklusen etter pilleslutt, eller kan jeg fremdeles være gravid? irriterende å bare gå å vente uten å vite noe, så hvis jeg ikke er gravid, vil jeg gjerne ha mensen tilbake nå, så vi kan begynne på vår 2. pp..hihi.. hadde vært fint hvis noen hadde noen erfringer å komme med:-)
nr2-imagen:) Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 Jeg fikk ikke skikkelig mens før 3mnd etter pille slutt... Så det kan ta litt tid før du få skikkelig menstruasjon med eggeløsning... Viss det går f.eks 2 mnd uten mens, villa jeg kontaktet lege for å høre hva han tror
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå