Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Regner med det er en periode, men nå begynner den å bli lang!

Han er 6 mnd og har i ovekant av en uke bare spist noen få skjeer med grøt og middag om dagen! Han får pupp, drikker vann til maten (han er veldig glad i vann).

Jeg er ikke så veldig bekymret, egentlig, for han er en stor gutt og han er blid og fornøyd og full av futt :), men lurer likevel på om det er vanlig at de er matlei så lenge??

Vi har prøvd forskjellig grøt og middag, men alt er like "æsj".

Kommer til å dra til helsestasjonen i neste uke om han ikke blir litt mer matglad:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn er min 7 mnd gamle jente også. Virker som hun får mat nok, men det var så deilig da hun kunne spise en hel porsjon grøt. Nå er jeg glad jeg får i henne en halv porsjon...

 

Kanskje de har sånne perioder hvor de ikke er så interessert i mat... Håper det går over...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...