ifie Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Regner med det er en periode, men nå begynner den å bli lang! Han er 6 mnd og har i ovekant av en uke bare spist noen få skjeer med grøt og middag om dagen! Han får pupp, drikker vann til maten (han er veldig glad i vann). Jeg er ikke så veldig bekymret, egentlig, for han er en stor gutt og han er blid og fornøyd og full av futt , men lurer likevel på om det er vanlig at de er matlei så lenge?? Vi har prøvd forskjellig grøt og middag, men alt er like "æsj". Kommer til å dra til helsestasjonen i neste uke om han ikke blir litt mer matglad:)
Minnie_Moon Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 Sånn er min 7 mnd gamle jente også. Virker som hun får mat nok, men det var så deilig da hun kunne spise en hel porsjon grøt. Nå er jeg glad jeg får i henne en halv porsjon... Kanskje de har sånne perioder hvor de ikke er så interessert i mat... Håper det går over...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå