våken_om_natta Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Er det sant at det er sånn jule-opplegg for barna der i morgen? Med nisse osv? Hørte noen som sa det, men det står ingenting på hjemmesida deres...
våken_om_natta Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. desember 2007 Takker! Da MÅ vi dit altså. Kan du si meg hva som skjer? Hvor kan jeg evt finne info?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 7. desember 2007 #4 Skrevet 7. desember 2007 Åpen Julegård på Tomb lør 8. des fra kl 11-17.Høyhopping,Tarzanklatring, julespill, stor salgsmesse, hesteaktiviteter, åpent fjøs m m, Inngangsbill.
våken_om_natta Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. desember 2007 Flotte greier. Gleder meg allerede. Er det dyrt å komme inn?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 7. desember 2007 #6 Skrevet 7. desember 2007 Vet dessverre ikke hvor mye det koster Hadde tenkt oss dit selv, men spørs om vi rekker!
bente69;) Skrevet 7. desember 2007 #7 Skrevet 7. desember 2007 Sjekk her; www. tomb.no tror det var 50kr for voksen og 30 for barn.
bente69;) Skrevet 7. desember 2007 #8 Skrevet 7. desember 2007 Glemte en vesentlig ting.... Bondegården i Råde og det på Tomb er to forskjellige steder. Om det er noe på Bondegården i Råde har jeg ikke peil på, men på Tomb er det full fart fra 11 til 17 i morgen:))) Kjempe kos, vi var der i fjor også
våken_om_natta Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 7. desember 2007 Jeg har vært på et av stedene en gang, men nå ble jeg jammen usikker på hvilket... Trodde det var samma stedet jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå