Gå til innhold

Bondegården i Råde!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det sant at det er sånn jule-opplegg for barna der i morgen? Med nisse osv? Hørte noen som sa det, men det står ingenting på hjemmesida deres...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp!

11-17

Skrevet

Takker! Da MÅ vi dit altså. Kan du si meg hva som skjer? Hvor kan jeg evt finne info?

Skrevet

Åpen Julegård på Tomb lør 8. des fra kl 11-17.Høyhopping,Tarzanklatring, julespill, stor salgsmesse, hesteaktiviteter, åpent fjøs m m, Inngangsbill.

Skrevet

Flotte greier. Gleder meg allerede. Er det dyrt å komme inn?

Skrevet

Vet dessverre ikke hvor mye det koster :(

 

Hadde tenkt oss dit selv, men spørs om vi rekker!

Skrevet

Sjekk her;

 

www. tomb.no

 

tror det var 50kr for voksen og 30 for barn.

Skrevet

Glemte en vesentlig ting.... Bondegården i Råde og det på Tomb er to forskjellige steder. Om det er noe på Bondegården i Råde har jeg ikke peil på, men på Tomb er det full fart fra 11 til 17 i morgen:)))

 

Kjempe kos, vi var der i fjor også:)

Skrevet

Jeg har vært på et av stedene en gang, men nå ble jeg jammen usikker på hvilket... Trodde det var samma stedet jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...