Gjest ღ♥star♥ღ Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Svarte på et innlegg tidligere og nå får jeg det ikke ut av hodet, hva jeg skrev altså. Lurer på om noen andre har opplevd det samme. Det er ca to år siden jeg tok celleprøve osv hos gu, og har vel egentlig drøyd med å kontakte legen intil akkurat to år har gått for ny. (Har ny lege jeg ikke trives med, står på venteliste til en annen.) I forbindlese med sist gu hadde jeg en slags betennelse/innfeksjon, men hvordan denne hadde oppstått kunne ikke legen si. Husker ikke hva det het, for jeg ble frisk og tenkte ikke stor mer på det. Har hatt smerter i en stund nå og har hele tiden tenkt at "neida, det er ikke noe farlig", men etter å ha kikket rundt på nett ble jeg veldig engstelig. Smertene er der nesten hele tiden, i perioder værre, i forbindelse med mens har jeg mer smerter enn hva jeg hadde før. Jeg har også vært plaget av småblødninger i dagene før mensen kommer, og det virker i grunn som hele menssyklusen er forandret. Ved sist mens var det veldig ubehagelig å bruke tampong, og i ettertid føles det nesten som om jeg har noe "der opp" som ikke skulle være der. (Og det er ikke noe der..) Ellers virker det som om alt er ok, det er bare disse smertene som bekymrer meg. (Det blir værre ved sex.) Jeg går ikke på noe form for prevansjon, men vi har "hoppet av i svingen" i flere år. I en periode prøvde vi å bli gravide, men ingenting skjedde og vi bestemte oss for å vente til et senere tidspunkt. Dette ble masse info..... Har noen opplved det samme som meg? Skal ringe å bestille time hos legen på mandag, men hadde vært greit å høre noen beroligende ord (hvis det finnes) før det. På forhånd takk for hjelpen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå