:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 meget murlig jeg er litt hysterisk mamma nå. derfor jeg spør ;-) småen er hos faren sin 16 timer i løpet av 14 dager. han er litt over ett åt og har ikke sovet hos far eller noen andre før. men skal ha 1 overnatting rett før jul og en overnatting på nyttårsaften til 1. dag. men så begyner jeg på skole på kvelden 1 dag i uka. planen (i mitt hodet) var egentlig at søsteren min skulle passe han på kvelstid den dagen hjemme hos meg. slik at han ikke merker at jeg er borte. men så forteller jeg dette til far. og han vil ha han den dagen. han har han en dag i uka etter barnehagen fra ca 16.00 til 20.00 så da bytter vi og han overnatter der i stedet. jeg leverer småen i barnehagen 9 mens far begyner 8 så han må sansynligvis lever klokka 7. barnet har aldri bod sammen med far hva syns dere? blir det for brå overgang?
It's all about me Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 Har ikke pappan hatt han på overnatting ennå synes jeg det er på tide. Dette er tid både far OG sønn vil ha god av. Vær heller glad for at han vil.
Gjest Skrevet 7. desember 2007 #3 Skrevet 7. desember 2007 nei det tror jeg vil gå strålende barnet kjenner jo faren sin.. og så får han jo to overnattinger nå i jula og går så fint så snuppa mi er 25 mnd og har 2 dager til en uke borte om gangen hos mormor. har hatt det i ett år hun ) (bf er ikke i bildet så mormor stiller opp innemellom) går strålende! lykke til!
Bare jeg er meg :o) Skrevet 7. desember 2007 #4 Skrevet 7. desember 2007 På tide syntes jeg da:o) Det går sikkert kjempe fint.Blir nok ikke lettere for gutten din om du venter til han er større:o) Lykke til
bærtæ Skrevet 7. desember 2007 #5 Skrevet 7. desember 2007 Hvis de har hatt kontakt over lengre tid og sønnen din kjenner faren sin godt blir det nok ingen problem for gutten:) Men det går jo ann å se an situasjonen nå i julen og heller ta stilling til dette etter disse første overnattingene. Selv om det er faren til gutten det er snakk om er det ikke sikkert det fungerer for Gunnar å overnatte borte. Om det blir problemer er det lenge for han dagen etterpå å være i barnehage fra 7-16 en dag i uken. Som sagt går det helt sikkert fint, som regel er det verre for mor;) Men det handler om barnet og fungerer det ikke og det trengs mer tilvenning må en bare innse det.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 7. desember 2007 ja jeg er apselutt glad for at han vil! ble bare litt overasket. det er jo ikke jeg som har bestemt at de skal ha han så lite. men det går helt sikkert fint. småen er en trygg liten kar som digger far og stemor. så det kommer sikkert til og gå flott. bare mamma hjertet som tenker at det blir mye på en gang. men kansje det blir bedre for han. ikke så mye styr med og reise frem og tilbake
hund&barn@fullrulle Skrevet 7. desember 2007 #7 Skrevet 7. desember 2007 Høres veldig fint ut. Ingenting som er bedre enn at far har han litt mer da, og kjekt for deg. Dette går bra og mammahjertet må bare ta det med ro
Blue Lady Skrevet 7. desember 2007 #8 Skrevet 7. desember 2007 Lucas sov både hos bestemor, mor og far da han var 14 mnd. Så lenge han har et godt forhold til gutten og gutten kjenner han aå ser jeg ikke noe problem med det! Synes nesten det er på tide.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå