Gjest irismor Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 Shit happens. Glad det ikke var Glenn jeg ;-)
Gjest Skrevet 7. desember 2007 #3 Skrevet 7. desember 2007 Ja men hu er jo allerede en syngedame! Jobber jo som det, trenger ikke dette programmet!
~sjiraff~ Skrevet 7. desember 2007 #5 Skrevet 7. desember 2007 Det er en ulempe å være jente i et slikt program.. hehe det er jo i hovedsak fjortissberter som sitter å stemmer... Men som hun over sier hun jobber jo som sanger allerede, og vi vil nok sikkert høre mer til henne fremover )
Gjest BigMama og februargutta Skrevet 7. desember 2007 #7 Skrevet 7. desember 2007 ugg ja endelig en dame som kunne synge i idol syns ikke noen andre kan måle seg med henne...håpe vi ser mere til hu da
tre små... Skrevet 7. desember 2007 #8 Skrevet 7. desember 2007 DER sier du noe!!! er en fordel å være gutt i det programmet., sånn er det bare!!
Alba44 Skrevet 7. desember 2007 #9 Skrevet 7. desember 2007 Ja, dessverre.... Hun er uansett den beste, og de 3 siste kan ikke måle seg med henne!!
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 7. desember 2007 #10 Skrevet 7. desember 2007 Samme sier jeg. Kim rune burde gått ut og åste og glenn skulle vært i finalen der glenn hadde vunnet
Bare jeg er meg :o) Skrevet 7. desember 2007 #11 Skrevet 7. desember 2007 Tror hun når langt alikevel jeg.
Sentralstøvsugeren Skrevet 7. desember 2007 #13 Skrevet 7. desember 2007 Åstte har platekontrakten i boks, hun! Er ikke alltid det lønner seg å vinne Idol.....er jo bare Kurt som har klart seg bra etter det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå