Meg + 2 prinsesser Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Og lurer på noen ting;) For det første, hva er forskjellen på å betale med Visa og forskuddsbetaling? for det andre, jeg har to alternativer på levering, postpakke eller brev, brev er en hundrelapp billigere nesten,men kan jeg velge det? Jad,a jeg er grønn på det her, aldri fått alternativer før jeg;)
Meg + 2 prinsesser Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #2 Skrevet 7. desember 2007 Sorry masingen,sitter med bbestillingen klar her;)
Gjest Skrevet 7. desember 2007 #3 Skrevet 7. desember 2007 Skal du bestille store sommerfugler? De kan jo ikke sendes som brev egentlig pga str. Uansett så er det vel slik at pakker kan du spore og brev kan ikke spores. Forskjell på visa og forskuddsbetaling er vel at enten betaler du med kort eller så overfører du penger til en kto.
Tommage♀♂ Skrevet 7. desember 2007 #4 Skrevet 7. desember 2007 Forskuddsbetaling vil jeg tro er at du overfører penger direkte fra din konto til hennes, og er da uten den forsikringen det gir å betale med VISA. Postpakke er også forsikret, mens brev er det ikke.
Tommage♀♂ Skrevet 7. desember 2007 #5 Skrevet 7. desember 2007 Sommerfuglene erjo på ark som rulles, så de kan sikkert sendes med brevpost?
Meg + 2 prinsesser Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 7. desember 2007 Ja, de store sommerfuglene, pluss noe mer.. Aha, jeg ble klokere, tusen takk begge to:) Da blir det Visa og postpakke, hehe:)) For du har ikke de du, LOTP? Sommerfuglene?
Gjest Skrevet 7. desember 2007 #7 Skrevet 7. desember 2007 Nei ikke nå. Skal bestille nye i beg av januar. Må vente til etter varetelling. hehehehe. De walliespakkene er ganske store og overstiger målene til brevpost.
Meg + 2 prinsesser Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 7. desember 2007 HM! Skal du bestille de store sommerfuglene? Hehe:) Er ikke helt sikker på når rommet til snella blir ferdig,men det blir nok det rett over jul.. Handler jo heller av deg, enn en annen mor til 3;) (ooo, den var dyp, hihi)
Gjest Skrevet 7. desember 2007 #9 Skrevet 7. desember 2007 hihihi vet du at det morsomme er at jeg møter henne nesten hver eneste dag da vi har barn i samme bhg. Jeg kan godt bestille dem, men du må velge selv:)
Meg + 2 prinsesser Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #10 Skrevet 7. desember 2007 Hehehe! Morsomt:) Vet du ca hvor lenge det drøyer før du får dem, hvis du bestiller dem? Vil ikke lage noe pes for deg heller da. Vil bare bli ferdig med rommet da jeg først er i gang;)
Gjest Skrevet 7. desember 2007 #11 Skrevet 7. desember 2007 hvis jeg bestiller dem i slutten av desember får vi de helt sikkert en av de første dagene i januar. Må bestille uansett så ikke noe pes:)
Meg + 2 prinsesser Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #12 Skrevet 7. desember 2007 Aha! MEN da sletter jeg det her fra den andre mammaen da, hihi:) Det er de største sommerfuglene, tror det er 3 i pakka? Hadde jo vært helt knallers:D
Gjest Skrevet 7. desember 2007 #13 Skrevet 7. desember 2007 ok:) Sier fra når jeg har fått dem da. Nå er det snart natta her zzzzz
Meg + 2 prinsesser Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #14 Skrevet 7. desember 2007 Juhuuu! Snart nattan her også, må vel til Haldentown og se på nissæne i morra;) Sov godt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå