Gå til innhold

Jeg skal bestille fra Mortil3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og lurer på noen ting;) For det første, hva er forskjellen på å betale med Visa og forskuddsbetaling? for det andre, jeg har to alternativer på levering, postpakke eller brev, brev er en hundrelapp billigere nesten,men kan jeg velge det? Jad,a jeg er grønn på det her, aldri fått alternativer før jeg;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sorry masingen,sitter med bbestillingen klar her;)

Skrevet

Skal du bestille store sommerfugler? De kan jo ikke sendes som brev egentlig pga str. Uansett så er det vel slik at pakker kan du spore og brev kan ikke spores. Forskjell på visa og forskuddsbetaling er vel at enten betaler du med kort eller så overfører du penger til en kto.

Skrevet

Forskuddsbetaling vil jeg tro er at du overfører penger direkte fra din konto til hennes, og er da uten den forsikringen det gir å betale med VISA.

Postpakke er også forsikret, mens brev er det ikke.

Skrevet

Sommerfuglene erjo på ark som rulles, så de kan sikkert sendes med brevpost?

Skrevet

Ja, de store sommerfuglene, pluss noe mer..

Aha, jeg ble klokere, tusen takk begge to:) Da blir det Visa og postpakke, hehe:))

For du har ikke de du, LOTP? Sommerfuglene?

Skrevet

Nei ikke nå. Skal bestille nye i beg av januar. Må vente til etter varetelling. hehehehe. De walliespakkene er ganske store og overstiger målene til brevpost.

Skrevet

HM! Skal du bestille de store sommerfuglene? Hehe:) Er ikke helt sikker på når rommet til snella blir ferdig,men det blir nok det rett over jul.. Handler jo heller av deg, enn en annen mor til 3;):D (ooo, den var dyp, hihi)

Skrevet

hihihi vet du at det morsomme er at jeg møter henne nesten hver eneste dag da vi har barn i samme bhg. Jeg kan godt bestille dem, men du må velge selv:)

Skrevet

Hehehe! Morsomt:)

Vet du ca hvor lenge det drøyer før du får dem, hvis du bestiller dem? Vil ikke lage noe pes for deg heller da. Vil bare bli ferdig med rommet da jeg først er i gang;)

Skrevet

hvis jeg bestiller dem i slutten av desember får vi de helt sikkert en av de første dagene i januar. Må bestille uansett så ikke noe pes:)

Skrevet

Aha! MEN da sletter jeg det her fra den andre mammaen da, hihi:) Det er de største sommerfuglene, tror det er 3 i pakka? Hadde jo vært helt knallers:D

Skrevet

ok:) Sier fra når jeg har fått dem da. Nå er det snart natta her zzzzz

Skrevet

Juhuuu!:) Snart nattan her også, må vel til Haldentown og se på nissæne i morra;) Sov godt!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...