:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 meget murlig jeg er litt hysterisk mamma nå. derfor jeg spør ;-) småen er hos faren sin 16 timer i løpet av 14 dager. han er litt over ett åt og skal ha 1 overnatting rett før jul og en overnatting på nyttårsaften til 1 dag. men så begyner jeg på skole på kvelden 1 dag i uka. planen (i mitt hodet) var egentlig at søsteren min skulle passe han på kvelstid den dagen hjemme hos meg. slik at han ikke merker at jeg er borte. men så forteller jeg dette til far. og han vil ha han den dagen. han har han en dag i uka etter barnehagen fra ca 16.00 til 20.00 så da bytter vi og han overnatter der i stedet. jeg leverer småen i barnehagen 9 mens far begyner 8 så han må sansynligvis lever klokka 7. hva syns dere? blir det for brå overgang?
Winterlady Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 Nei, tror nok det skal gå greit.... Han kjenner ham jo godt virker det som. Og litt tidligere barnehage 1 dag i uka er neppe noe problem.
Kosel Skrevet 8. desember 2007 #3 Skrevet 8. desember 2007 Enig! - Og dere vil jo fort se om det ikke fungerer for guttungen. Prøv det en periode og mest sannsynlig går det sikkert helt fint, og om det ikke skulle gjøre det så finner dere en annen løsning:)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. desember 2007 dere har så rett begge to. det kommer nok til og gå flott
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå