Gå til innhold

Josh Groban er så herlig!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en stemme!!

For en mann!!

*Smelt*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heeeeelt enig!!!! Tror den forrige cd`n hans ligger høyt på lista mi over musikk jeg vil ta med på føden:-) Hadde med Celine Dione sist gang:-)

Skrevet

hællæ snuppa...

første gangen jeg faktisk har likt noe kim rune har sunget...

groban ække så værst nei!

håper du blir gravid snart!

klem

Skrevet

DolceVita; Takk for hyggelig hilsen. Håper også at det sitter en spire på plass snart.

Er ganske sikker på at det ikke har klaffet denne mnd da, men det er jo håp fram til IKM da. Så får vi bare vente å se om TR kommer.

Alt bra med deg??

Nærmer seg prøving for dere også nå?

Prøvde å sende deg PM..

Har du full "postkasse"??

Stor klem

Skrevet

Har vært stor fan av Josh Groban siden han kom ut med sin første CD i Norge for 7-8 år siden tror jeg. Nå har jeg lastet inn alle cdene hans på mobilen, så kan høre hans fantastiske stemme akkuratt når jeg føler for det :o)

Ble litt svett da jeg fant ut at kan skulle til Norge nå, redd for at jeg hadde gått glipp av en konsert. Men det var bare en tv opptreden ifm lanseringen av julecden sin. Fantastisk versjon av Silent night ... sukk :o)

De cdene skal jeg ha med på føden mens jeg svinger bekkenet hengende i en prekestol så det blir lett for barnet å komme ut :o)

Sukk...

Skrevet

At han ER ja!! sukk... Har alle CD'ene hans, og har også drassa med meg mannen min på begge konsertene han har hatt i Oslo Spektrum. Jeg har også tenkt at jeg skal ta med meg Josh Groban-musikk til føden når tiden er inne:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...