Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Altså, må nok ha dette inn med teskje. Jeg skal ta el-test på ettermiddagen. Den er grei. Så langt henger jeg med. Har tatt fra dag 10-11og til positiv test Så litt "inn-med-teskje-spørsmål": 1. Når testen blir positiv. Når er det da selve eggløsningen finner sted? Det er ikke samme kveld, men dagen etter? 2. Hvor lenge varer EL ca? 3. Når er det best å sex i forhold til befruktning? Dagene før el, samme dag og dagen etterpå? Hvis man skal bruke kjerringrådet med å ligge med beina i været, gjør dere det alltid eller kun ved eggløsning? Håper noen gidder å svare på nok et spørsmål om dette Takker på forhånd!
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #2 Skrevet 7. desember 2007 Skjønner at det er kjedelig å svare på det samme om og om igjen, men jeg setter stor pris på svar.
Eira2010 Skrevet 7. desember 2007 #3 Skrevet 7. desember 2007 El kommer ca 12-36 timer (på noen tester står det 48t) etter positiv test. Egget blir da sluppet og lever ca 24 timer (men kan også leve så kort som 6 timer). De beste dagene å ha sex er fra et par dager før el, tom el-dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå