Gjest Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Hei og gratulerer så masse med en flott liten sønn! Det var så kjekt å se at fødselen din gikk så bra. Jeg har nemlig sett at du også har født på Voss til tross for at du kankje egentlig hører til KK og Bergen? Jeg har planer om å gjøre det samme, var det verdt kjøreturen synes du? Ble du redd når der ikke var lege på bygget, eller var ikke det noe problem? Håper dere har en flott tid nå, kos dere masse og nyt de første dagene sammen! Det er fantastisk å bli mamma Klem fra meg.
Gjest Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 Hei og tusen takk!!!! :-) Ja, hører til Bergen, men angrer IKKE på at jeg tok turen til Voss, de er helt fantastisk der og vi hadde en utrolig fin tid der, følte oss så velkommen, og godt å vite at vi kunne bli så lenge vi ønsket :-) Det var virkelig verdt kjøreturen, og det går jo så fort! Hadde jo veldig od tid da, så var ingen fare sånn sett... Ble ikke redd når det ikke var lege på bygget, fikk med meg at han bare var 20 min unna (spurte mange ganger om hvor lang tid det tok, hehe...). Så lenge jeg visste han kom, så gikk det jo greit. Var ikke helt til stede heller, veldig likegyldig og helt inni meg selv, så tenkte ikke så mye over noe som helst... Og hadde det vært krise, hadde de jo andre leger på bygget sikkert, men det skal vel være en spesiell for å sette epidural eller noe... Kom jo inn en lege på sekundet omtrent etterpå da gutten vår ikke pustet skikkelig, så var ingen fare :-) Anbefaler ihvertfall Voss veldig, du blir veldig godt tatt vare på der og blir virkelig respektert! No har vi det helt fantastisk, han er så snill, men liker ikke ligge alene så får ligge litt i sengen med meg, hihi... Og så vil han ha pupp HELE tiden, lille luringen, men det er jo bare kjemoebra at han spiser :-) Klem tilbake, og takk igjen for gratulasjon!!!
Gjest Skrevet 7. desember 2007 #3 Skrevet 7. desember 2007 Hei igjen og takk for raskt svar! Det var kjekt å høre at Voss var en positiv erfaring og verdt turen. Jeg har vært på omvisning der oppe og må si meg helt enig med deg mht personalet. De var utrolig hyggelige og forkommende og jeg følte meg velkommen og trygg i det jeg trakket inn på avdelingen. Eneste ankepunkt jeg har er at forrige fødsel endte i KS så jeg må ta dette opp med legen min mht den medisinske sikkerheten. Men jordmor har gitt meg klarsignal for å føde der, så vi får se :-) Kikket kjap inne på profilen din og ser du har lagt ut bilder av en nydelig liten gutt!!! Ikke mange nyfødte som er så fine i huden og hodefasongen viser jo ikke at han er nyfødt engang! Han ser så rolig og fredelig ut, og det er ikke rart når han får en sånn fin start på livet :-) En fantasktisk juleprasang dere har fått!
Gjest Skrevet 7. desember 2007 #4 Skrevet 7. desember 2007 Ja, det er det virkelig, kunne ikke hatt det bedre :-) Og tusen takk, han er helt herlig! Helt perfekt :-) Tror han er ganske fornøyd også, han smiler til og med ganske ofte, hihi... Det var en som tok planlagt KS der da vi var der, så de gjør det der også, selv om det nok ikke ender sånn denne gangen også! Fødeavdelingen ligger jo på selve sykehuset, så de har jo alt nødvendig i nærhet... Jeg skal garantert til Voss neste gang også :-) Var litt spesielt denne gangen, for lille Ulvar var barn nr. 400 i år, og det var spesielt for dem fordi de nå kan kalle seg en ekte fødeavdeling. Fødeavdelinger med mindre enn 400 fødsler i året er truet av nedleggelse, så det var veldig stort, og vi havnet t.o.m. på forsiden av Hordaland (avisen på Voss), veldig morsomt :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå