femtemannpåveg! Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Jeg fikk så lyst til å reflektere over hva jeg liker best ved mannen min, og det hadde vært artig å høre hva dere sier om deres menn! Det jeg liker best ved min kjære er: - han er trofast og ærlig - han er galant, kjekk og flink med mennesker - han utfordrer meg intellektuelt - han ber om unnskyldning hvis han har sagt/gjort noe "galt", selv om han i utgangspunktet er en stolt person - han er kjempeflink å lage nyyyyydelig mat (farlig farlig) - han roser meg for den mora jeg er for barna våre - han virkelig lytter til meg når jeg har noe jeg vil snakke med han om - han gir meg komplimenter selv om jeg ikke akkurat er i mitt livs form og fasong for tiden - han er raus ovenfor meg og barna - han digger foreldrene mine og hele min familie Jeg tror jeg må være veldig heldig... Jeg føler virkelig jeg har truffet drømmemannen! Er så inderlig stolt av han, og det etter mange års eksteskap!!! Få høre hva dere setter pris på hos deres menn da!!! Gleder meg til å lese!
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 7. desember 2007 #3 Skrevet 7. desember 2007 Det er sikkert masse, men kommer nok ikke på alt her nå.... - han er snill, veldig snill - sier jeg vil bli en god mor i februar - er med på ting for min skyld som han kansje ikke er så glad i - god å diskutere med, god lytter - flink å rose meg når jeg er deppet - flink å fikse ting ikke minst, alt mulig. elektronikk, pc, skap etc... - liker familien min +++++
fullrulleihuset Skrevet 7. desember 2007 #4 Skrevet 7. desember 2007 Må først bare si at jeg synes jeg er utrolig heldig som har funnet min drømmeprins, og at vi har det så bra sammen på 13. året. -han viser at han elsker meg -er en god far til barnet vårt -han er snill og raus -kjekk og sexy.........mandig =) -fullstendig til å stole på..... min klippe i livet -godtar mine dårlige sider, og flink til å backe meg opp når jeg trenger det -har god humor og er min beste venn -gir meg frihet -min fiksemester (handyman) -utadvendt og går godt overens med de fleste -passelig gal, aldri kjedelig =) Han har selvfølgelig egenskaper som kan irritere meg grønn, men det er som bagateller å regne mot allt det positve.
Supermamma;-) Skrevet 7. desember 2007 #5 Skrevet 7. desember 2007 Ehhh... lurte bare på om noen av disse godguttene har en singel bror jeg..?;-) hehe..
femtemannpåveg! Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 7. desember 2007 he he... mannen min har en singel bror, men han er bare 23 år!... vil samtidig si at mannen min selvfølgelig har sine irriterende sider også, men det skal jeg leve med uten problem! Han lever jo med mine dårlige sider også...
Supermamma;-) Skrevet 7. desember 2007 #7 Skrevet 7. desember 2007 Uff da, det var litt vel ungt ja;-) Men må si at det er koselig og veldig inspirerende å se hvor flinke dere er til å se de gode sidene hos mennene deres - en veldig sunn innstilling! Nok av dem som klager og er dårlig på å se det positive synes jeg.. Og så gir det meg troen på at kjærligheten finnes der ute;-)
femtemannpåveg! Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 7. desember 2007 Er du singel, snart mamman til 2?
helenis + E-07 & D-09 Skrevet 7. desember 2007 #9 Skrevet 7. desember 2007 Jeg føler meg også heldig som har funnet det jeg mener er mannen i mitt liv =) Det er en million ting ved han som gjør at jeg elsker han så mye, men noe av det er.. -Han er snill, finnes ikke noe vondt i han -Han er utrolig flink til å gi komplimenter , og å få meg til å føle meg spesiell -Han sender meg hele tiden meldinger når han ikke er hjemme, eller ringer for å høre at jeg har det bra -Han har evnen til å sette seg inn i mine tanker og følelser, og jeg ka fortelle han absolutt alt -Han er veldig ærlig, han klarer ikke holde noe hemmelig for meg -Han elsker vennene og familien min, og viser det godt -Han er veldig raus og nekter meg ingenting -Han gjør hele tiden små ting for å vise at han elsker meg -Han er ikke flau for å vise følelser offentlig -Han er kjempeflink til å hjelpe til hjemme -Han blir lett rørt og det synes godt =) -Han blir med på ting jeg liker, selv om jeg vet han hater det Jeg kunne skrevet i en evighet, men tror jeg stopper nå
mamma`n til nurk Skrevet 7. desember 2007 #10 Skrevet 7. desember 2007 At han elsker meg og barnet vårt:) Masse andre ting jeg elsker ved han og, men det er det absolutt viktigste for meg:)
Mammaliten 78 *sprekkeferdig* Skrevet 8. desember 2007 #11 Skrevet 8. desember 2007 Mannen min er heeeeelt perfekt bortsett fra tre ting. Han er ikke alltid så flink økonomisk han liker ikke å danse Han er litt overvektig å greier ikke å gå ned i vekt samme hva legen sier. Men han er den beste mannen i verden! Sukkh.
charlotteb_ Skrevet 8. desember 2007 #12 Skrevet 8. desember 2007 åå, dette var en fin tråd:) vil skryte lit av min og, fortener han:) -han er så flink med datteren min, som eg har fra før, har han gjort fra første dag, leker så fint med hun, huset er helt kaos, men det glemmer eg når jenten min kommer og forteller at hun og han har laget hytte i stuen og spist fiskekaker på pikniken sin inni hytten:) -når eg rydder og vasker går han og tusler rundt meg og lurer på hva han kan gjøre for meg og vil ha kos hele tiden...litt iriiterende også, men bedre det enn at han sitter i sofaen...hehe... -når han plutselig ser på meg når eg sitter foran pc e.l. og sier; du er så skjønn -når han sender meg medlinger og spør om det går fint viss han ikke er med meg -når ha spør om eg kan være så snill og komme og ligge meg, for han savner meg, sover dårlig for tiden. -når han holder rundt meg og datteren min og sier; åå, jentene mine:) -at han syns det beste i verden er hans lille familien, og når han skryter av jenten min til andre:) -når han sender rundt bilder av datteren min til familien sin og venner for og vise henne frem, og når vi hadde vert på 3D måte han sende det til alle sammen på mail og telefon... er så mange småting som gjør at tårene kommer snart...skjønner eg hvor godt eg har det;)
>>>>>>m<<<<<< Skrevet 8. desember 2007 #13 Skrevet 8. desember 2007 Han er : - utroooolig snill -tålmodig -har oppdratt min sønn som sin egen -han kommer med jentefnise-lyder hver gang det er snakk om babyen i magen...hehe, det er SÅ søtt -han er flink hjemme i huset -han er en handyman uten like -han ringer hver dag fa jobb og spør hvordan det går med meg og er like blid hvis jeg noen dager bare bjeffer tilbake - han sier han er lykkelig! -han stresser aldri -han blir aldri sinna - han hadde fremtidsplanene våre klare en mnd ut i forholdet, hehe -han godtar min tildels "sorte" bakgrunn uten å dømme eller vie det noe oppmerksomhet -HAN ER MIIIIIN :-) Jeg elsker mannen min, jeg!
Supermamma;-) Skrevet 8. desember 2007 #14 Skrevet 8. desember 2007 Jepp, jeg er singel.. hadde en "prøverunde" med pappan i sommer/høst, men det gikk ikke så bra..(for ordens skyld:samme pappa til begge barna altså..) Mistet vel litt troen på kjærligheten her ei stund, men det hjelper jo å høre om lykkelige par som vet å sette pris på hverandre!;-)
Axus' girlfriend Skrevet 8. desember 2007 #15 Skrevet 8. desember 2007 Denne linken skulle mennene våre ha sett. Det jeg liker best med mannen min er: - han får meg til å le, uansett hvilket humør jeg er i - han har de mest intense blå øynene og et stort smil - han har myke lepper å kysse på, og kysser meg flere ganger om dagen - han er sexy og mandig - han jobber hardt for den kommende familien vår - han gir meg komplimenter selv når jeg ikke føler meg på topp - han støtter meg under utdannelsen min - han gleder seg masse til at vi skal bli foreldre, og papparollen tror jeg kler han godt - han overrakser meg i ny og ne slik at hverdagen ikke alltid blir den samme - han er utadvent og sosial og sikkert maaaaaaasse andre ting:)
Gjest Skrevet 8. desember 2007 #16 Skrevet 8. desember 2007 Å nå savner jeg mannen min!!!! Han reiste i nordsjøen på torsdag og dagene blir så lang uten han!! Vi har vert sammen i mange år, møttes da vi var begge tenåringer (16 og 17) Det viktigste jeg vil trekke frem er at etter alle disse årene tar han meg ikke forgitt!!! Det er så enkelt å glemme de små tingene i hverdagen, men han er såå oppmerksom på meg og guttene våre. Han er flink å vise at han setter pris på meg!! Når jeg er full av hormonelle kviser, vasser rundt i den største grå joggebuksen full i flekker, ufix på håret uten sminke...da merker jeg blikket hans på meg og når jeg ser tilbake så smiler han stooort og sier bare at jeg er så utrolig flott å se på!! Han er en fantastisk pappa til guttene våre og han setter oss som familie først alltid!!!
femtemannpåveg! Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #17 Skrevet 8. desember 2007 Skikkelig koselig å lese en tidlig lørdags kveld! Takk for alle som ga respons på denne tråden. ( har en følelse av at man må være litt "kjent" her på BIM før folk gir respons på innlegg. Stemmer det)
Lukkelukken og bebibror Skrevet 8. desember 2007 #18 Skrevet 8. desember 2007 - Min er veldig veldig snill. Snilleste på hele jord, det er jeg overbevist om. - Jeg vet at han alltid er der for meg - Han er bra å se på - ... og god i senga Tihi - Han er snill mot vennene mine - Han kunne aldri vært utro. Nei, jeg er ikke naiv! Men han er ikke sånn.
Lukkelukken og bebibror Skrevet 8. desember 2007 #19 Skrevet 8. desember 2007 Kom liksom ikke på mer i farta. Selvfølgelig er han mer enn det
Baby nr3 ombord Skrevet 8. desember 2007 #20 Skrevet 8. desember 2007 Det er ikke noe jeg ikke liker ved kjæresten min:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå