Mammapudding Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Sitter å ser på Den ville låvefesten på dvd nå..og lurer på en ting..Er ikke kyr hunnkjønn da? Og så har de sex med okser? Otis og pappan har jo jur!!! Skal innrømme at jeg aldri har møtt verken ei ku eller en okse, så dere får bare le om jeg er helt på jordet altså..men dette MÅ jeg ha svar på for klarer ikke å konsentrere meg om filmen når disse guttene går rundt med jur jeg..hehe:)
Arb.ledig husmor Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 E bare kua som har jur ja... hehe... Måtte le no... Syns eg ser en okse med jur... hehe
kokko Skrevet 7. desember 2007 #3 Skrevet 7. desember 2007 kyr er jo ku de har jur og er hun kjønn. de har sex med okser som er hannkjønn
Mammapudding Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. desember 2007 Det var da enda godt at det ikke var jeg som hadde gått glipp av noe vesentlig her da..hehe:) Men hvem i all verden har laget Den ville låvefesten da? Byfolk? For oksene der går rundt med jur..er det rart jeg blir forvirret ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå