Anonym bruker Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 1.håndball!!! huff.... 2.idol, håper ikke det kommer en runde til neste år. angst! 3.skal vi danse, for mye mas. og at de brukte en HEL lørsdagskveld på kjendiser er tragisk! skjønner ikke hvem som gidder å bruke penger på å stemme inn og ut folk. ihvertfall ikke kjendiser. 4.senkveld, kom med noe nytt da pliiiiis! savner gode filmer og dokumentarer. kanskje espen ecbo, trond viggo eller harald eia kunne gjort noe sprell! føler at alt er oppbrukt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå