Fabelaktiv Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Jeg har et lokk (pepperkakedeigbokslokk) som jeg har dratt av merket på men limet/klisteret sitter igjen.. har vært gjennom en runde i ioppvaskmaskin og en håndvask - ligget en liten stund i zalo.. men det er like klissete Har noen et tips til hvordan jeg kan gjøre det Uklissete ? Kjekt med oppbevaringsboks vettu...
It's all about me Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 Mr. Muscel for kjøkken tar en del slikt gjenstridig lim. Ellers har jeg god erfaring med Ajax sitron på taperester.
Fredpåjord Skrevet 7. desember 2007 #3 Skrevet 7. desember 2007 sambo mener gnukke med klut med rødsprit på, men jeg har ikke prøvd selv. Har du rødsprit går det jo an å prøve
grå :) Skrevet 7. desember 2007 #6 Skrevet 7. desember 2007 ellers finnes det teipfjerner på apoteket. den har jeg brukt mye på jobb når klistremerkene skal byttes ut
Gjest irismor Skrevet 7. desember 2007 #7 Skrevet 7. desember 2007 Gni med fingertuppen. Da blir det borte =)
Fabelaktiv Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 7. desember 2007 Takker.. da skal jeg prøve litt ulike.. fingertupp funker IKKE... det er skikkelig klister.. andre ting går med fingertupp - vet det - men dette? NOT Takk igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå