Bare jeg er meg :o) Skrevet 7. desember 2007 #7 Skrevet 7. desember 2007 Syntes det er kjempe kult jeg:o)
Libido- Skrevet 7. desember 2007 #8 Skrevet 7. desember 2007 blir litt for max marius fra ett eller annet dateprogram på tvn.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2007 #10 Skrevet 7. desember 2007 Bare hvis du kobler det sammen med et annet navn. Max Harry, Max Jens eller noe.
nr2eprins Skrevet 7. desember 2007 #12 Skrevet 7. desember 2007 Jeg tenkte tvert på max mekker som engang i tiden var på barne-tv. Men, det sies jo også at navnet skjemmer ingen...
Gjest Skrevet 8. desember 2007 #15 Skrevet 8. desember 2007 Jeg likte navnet, og ville ha kalt vår gutt det, men mannfolket satte foten ned.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2007 #16 Skrevet 8. desember 2007 Max Mekker. Blå feit dott. Nei, lite kult.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2007 #17 Skrevet 8. desember 2007 Sønnen min heter nesten det så ja KULT!!
Gjest Skrevet 8. desember 2007 #19 Skrevet 8. desember 2007 Jeg assosierer det med en folkksint, sur, gammel hankatt jeg kjente en gang, så ikke kult her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå