Gå til innhold

Max? Kult navn eller ikke.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nedstemt

Skrevet

Syntes det er kjempe kult jeg:o)

Skrevet

blir litt for max marius fra ett eller annet dateprogram på tvn.

Skrevet

Bare hvis du kobler det sammen med et annet navn. Max Harry, Max Jens eller noe.

Skrevet

Jeg tenkte tvert på max mekker som engang i tiden var på barne-tv. Men, det sies jo også at navnet skjemmer ingen...

Skrevet

Jeg likte navnet, og ville ha kalt vår gutt det, men mannfolket satte foten ned.

Skrevet

Max Mekker. Blå feit dott. Nei, lite kult.

Skrevet

Sønnen min heter nesten det så ja KULT!!

Skrevet

Jeg assosierer det med en folkksint, sur, gammel hankatt jeg kjente en gang, så ikke kult her :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...