81-modell Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Har lært meg å regne meg frem til når jeg har eggløsning, og har merket på diverse symptomer når jeg har hatt eggløsning de siste månedene. Denne måneden fant vi ut at tiden var inne for at vi skulle prøve å bli gravide og jeg visste da at jeg hadde eggløsning ca 4.desember. Symptomene stemte også denne dagen så vi "satte i gang":-) Ca 05.30 neste morgen våknet jeg av at jeg måtte sånn tisse. Stod opp og gikk på do, men da jeg la meg igjen føltes det fremdeles som at jeg måtte på do. Følelsen varte til midt på dagen, sammen med en kløende følelse i underlivet. Samme ting skjedde også natten etterpå(bare i 4-tiden på natten) og igjen for tredje natten på rad i dag. Og da drakk jeg med vilje ingenting etter kl 18 i går. Jeg pleier normalt aldri å måtte stå opp om natten for å gå på do. Ble kanskje mer som et dagboknotat dette her, men jeg er bare så oppspilt, så jeg ville dele det med noen:-) Jeg har forresten vært gravid en gang før, og da trodde jeg at jeg hadde urinveisinfeksjon for jeg måtte så mye på do, og så var jeg bare gravid:)
Gjest Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 Så flott for deg da Men tviler dessverre sterkt på at symptomene kommer allerede 3 dager etter eggløsning. Egget har jo ikke rukket å feste seg ennå jo...
lana<3 Skrevet 7. desember 2007 #3 Skrevet 7. desember 2007 jeg tror heller du har en uvi jeg...typisk symptomer på det....hadde selv el 1 desember og jeg venter ikke at det skal symptomer før tidligst 15 desember...det var da jeg fikk symptomer i mitt første svangerskap....
81-modell Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. desember 2007 Fornuften min sier at jeg kan jo ikke merke det nå, men så tenker jeg bare at så kult det hadde vært hvis det faktisk er sant, så kan jeg si at jeg kjente det fra dag 1! Hehe... vi får jo se. Kan legge inn innlegg om hva som skjer videre, så ser vi om jeg tok feil eller ikke. Jeg har forresten vært innom på symptom-linken i dag, og merker også løs/hard avføring om hverandre og klør som sagt i underlivet. Alt kom bokstavlig talt over natten. Kan vel komme av både stress og urinveisinfeksjon, men har hatt en del uvi tidligere, og dette kjennes annerledes ut en det. Fornuft mot forventninger:-) Får se hva som skjer:-)
lana<3 Skrevet 7. desember 2007 #5 Skrevet 7. desember 2007 hold motet oppe...og lykke til...regner med du er i din første pp? Les inne på pernille.info der har du alt mellom a-å når det gjelder å bli gravid...der kan du også lese om syklusen din....har hørt om befruktede egg som vokser og dunker borti livmorveggen og kan lage små symptomer på vei ned i livmoren når det skal feste seg...egget fester seg fra dag 6-8......
81-modell Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 7. desember 2007 Første pp ja:-) Ble gravid på første forsøk sist, så håper på reprise. Takk for tips og info:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå