MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Hei! Ville bare si at på den linken du la ut med bilde av vogna di, så finner man jo også UL-bilder, som du sikkert vet Men på det ene bildet står hele navnet ditt, du har sikkert glemt å fjerne det i farten
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. desember 2007 dytter litt igjen jeg.
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. desember 2007 dytte i dag også..
Gjest Skrevet 8. desember 2007 #5 Skrevet 8. desember 2007 hehe jeg vet det,har endret det nå takk for at du sa ifra ihvertfall.. Gikk litt fort i svingene når jeg la dem ut..
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. desember 2007 har gått fort i svingene ja, for jeg får fortsatt opp navnet ditt på det ene bildet... Bilde nr 4
It's all about me Skrevet 8. desember 2007 #7 Skrevet 8. desember 2007 Vel, tror ikke det hjelper mye når du har fjernet navnet på alle bortsettfra ett bilde.....
It's all about me Skrevet 8. desember 2007 #9 Skrevet 8. desember 2007 Nå er det bildet med navn på helt borte.
Gjest Skrevet 9. desember 2007 #10 Skrevet 9. desember 2007 jeg vet.. men det var så utydelig uansett så bare fjernet det jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå