Gjest Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Jeg spør fordi jeg synes endel av dere driver med direkte mobbing av idol deltakere... Kan dere tenke dere hvis det var deres eget utseende som ble kritisert og det var DITT barn som ble mobba? Vet dere virkelig ikke hva mobbing gjør med folk??? Mange blir psykiatriske pasienter på LIVSTID på grunn av mobbing!!!! Synes det er helt jævli å se voksne mennesker sitte og mobbe barn og unge..ille nok at barn mobber barn...men når VOKSNE begynner å mobbe....da skjønner jeg virkelig ikke hva som foregår oppe i knotten på folk... Tenk deg om en gang til før du mobber...tenk om det var DEG eller DITT barn som gråtende hjem etter å ha blitt mobba på skolen...eller arbeidsplassen....
Gjest Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 Hva i allverden har skole/arbeidsplass med meninger om en idoldeltaker å gjøre?
Gjest Skrevet 7. desember 2007 #3 Skrevet 7. desember 2007 Sier bare at mobbing skjer overalt og at man kan møte det overalt og hvis du hadde visst hvor mye mobbing kan ødelegge et menneske tror jeg du hadde holdt kjeft... Får indelig håpe at ikke noen av dine barn noensinne vil bli mobba da...men de ender vel opp som mobbere selv de med en slik fordomsfull mor...
Gjest Skrevet 7. desember 2007 #4 Skrevet 7. desember 2007 Mobbing er mobbing unasett hvor det skjer...
Mamma´n til A og F Skrevet 7. desember 2007 #5 Skrevet 7. desember 2007 Enig med HI. Selvfølgelig har det med mobbing generelt å gjøre. Våre egne holdninger overfører vi til barna og sier mye om hvordan vi forholder oss til andre mennesker. Og hvis vi tror at barna ikke får det med seg, er vi rimlig naive.
hund&barn@fullrulle Skrevet 7. desember 2007 #6 Skrevet 7. desember 2007 Mobbing er ikke greit noe sted!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
OsloMor Skrevet 7. desember 2007 #7 Skrevet 7. desember 2007 Er enig med H.I. jeg også, mobbing suger! Tror mange som har falt utenfor i samfunnet har falt utenfor nettopp p.g.a.mobbing. Men man skulle jo tro voksne folk visste bedre.
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 7. desember 2007 #8 Skrevet 7. desember 2007 Mennesker som mobber her det ikke godt med seg selv. De lider av sterk selvforakt må dytte andre ned for da å tro de kan få selvtilitt. Syntes synd på de stakkars menneskene. De som slår ned en 17 år gammel gutt er det det nederste på skalaen. Burde se godt på seg selv og livet sitt. UFF TRAGISK. Sender empati ut til dere god bedring.
Salto&lille flikkflakka Skrevet 7. desember 2007 #9 Skrevet 7. desember 2007 Ååhh.. glad jeg gikk inn på innlegget ditt, for jeg holdt på å kommentere dette på Idol innlegget.. Blir så provorsert og irritert når jeg leste innlegget om hvem man tror ryker ut av Idol, og istedenfor for å svare på en OK måte så er det ekle kallenavn som brukes isteden.. Og hvis det ikke er mobbing så vet ikke jeg... Og vil tro det er relativit voksne mennesker her inne som burde vite bedre!! Puh! Der fikk jeg ut litt frustrasjon!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå