Tråle i Trøbbel Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Vi har nylig opplevd dødsfall i familien, en nær slektning har gått bort, en kone har mistet mannen sin, fire (voksne) barn har mistet pappaen sin... Jeg får ikke til å reise til begravelsen. Har laget et kort til dem og har så lyst til å skrive noen fine ord...Noen med forslag? Eller noen som vet hvor jeg kan finne dikt om det å miste noen / sorg?
Tråle i Trøbbel Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #2 Skrevet 7. desember 2007 Overskriften skulle selvfølgelig være DIKT om sorg...
Heaven har født::) Skrevet 7. desember 2007 #3 Skrevet 7. desember 2007 søk på rimemoen, tror det er noe på den siden:)
Gjest Skrevet 7. desember 2007 #4 Skrevet 7. desember 2007 Ingen er med oss for alltid, tiden forsvinner så fort, men minnene får vi beholde, til lindring når savnet er stort. ******** Når det skjer når det vi frykter skjer går det an å mestre sorg men vi trenger omsorg som et varmt teppe rundt skuldrene våre mens vi fryser ^Tove Houck^
Tøysetipp Skrevet 7. desember 2007 #5 Skrevet 7. desember 2007 Hjertets speil Kjære ikke sørg over meg. Jeg er tett ved din side natt og dag, og inni hjertet ditt vil jeg alltid være. Mitt legeme er borte, men alltid er jeg nær. Jeg er alt du føler, ser eller hører. Min sjel er fri ,men jeg er aldri borte så lenge. Du har meg levende inni ditt hjerte. Jeg vil aldri gå bort fra deg. Jeg er den største stjernen på himmelen, du vil alltid se meg. Jeg er den varme myke sanden når du er på stranden, Jeg er de fargerike bladene når høsten kommer, og den rene hvite snøen som treffer bakken. Jeg er de vakre blomstene som du er så glad i og det klare stille vannet i et lite tjern. Jeg er de første blomstene du ser om våren og Jeg er de første regndråpene som april kommer med. Jeg er de første solstrålene når solen begynner å skinne og du vil se at ansiktet i månen er mitt. Når du tror at ingen er glad i deg kan du snakke til meg. Jeg vil hviske mitt svar mellom løvet på trærne og du vil føle mitt nærvær i den varme sommervinden. Jeg er de salte tårene som renner når du gråter og de vakre drømmene som kommer når du sover. Jeg er smilet du ser i et ansikt, Bare se etter - Jeg er overalt Det eneste diktet som har truffet meg midt i hjertet og gitt meg frysnininger.. Beklager tapet av et familiemedlem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå