*ale* Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Under tannpussen på junior her i kveld ( han blir 2 i januar) så jeg en liten hvit flekk i ganen... Gikk vekk når jeg tok på den med fingeren... Skal jo følge med om det kommer tilbake, men er det slik sopp i munnen hos unger ser ut??? (Ja jeg vet at det bare kan være mat e.l.)
rosa og en blå Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 eg kan ikke svare om det er sopp.. men det er fort å bli kvitt.. bare smører på med en Q-tips
rosa og en blå Skrevet 8. desember 2007 #5 Skrevet 8. desember 2007 vet ikke hva det heter.. kjøper på apotek.. ring legen i morga
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå