Anonym bruker Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Hei og god fredag!!!! Har et litt flaut men likevel gledelig spørsmål... Hehe. Er det flere som blir hysterisk lykkelig av å berøre brystvortene? Det utløses noen sinnsyke endorfiner hvor jeg ikke klarer la være å riste/le når jeg eks klør. Syns jo dette er helt herlig, en fin bi- effekt av å være gravid og ellers veeldig hormonell på mange negative måter. Jeg var jo forsåvidt følsom på brystvortene før jeg ble gravid også, men under graviditeten har det eksplodert. Er det bare meg eller har flere det slik?? Samboeren skal noen gang gjøre meg "lykkelig" og jeg rister ukontrollerbart og flirer høyt så jeg gråter.. Mulig jeg er veldig spesiell, men føler meg jo heldig i så tillfelle!
Krolla og Theodor Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 Haha... høres fantastisk ut, tror ikke jeg hadde gjort stort annet enn å fikle på de. Har meget følsomme brystvorter selv, men det er mer "negativt" - orker ikke at noen (les: meg selv eller samboer) tar på de. Ha det festlig med dette artige fenomenet :-)
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2007 #3 Skrevet 7. desember 2007 Ja du det er ganske behagelig... Merkelig altså. Hvis jeg glemmer meg, det klør, jeg merker en merkelig søt følelse; lykke, plutselig går det opp for meg; Åja jeg er borti brystvorten... Og så rister hele magen i en merkelig lykkerus, det føles som en annen form for orgasme. Jeg er offisiellt rart satt sammen... Nå leste jeg forresten i en ammebok at detskal være godt å bli pattet på puppene, man skal ikke føle ubehag over det, dette er jo naturens måte å vise at dette er noe BRA og sunt. Så om du føler ubehag foreløpig så kommer det vel noe alla dette etterhvert. (jeg var ubehagelig følsom de første tre- fire mnd) God natt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå