EnUndreneMor Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 jeghar ei lille søster (som er 8 nå)som er veldig direkte, og når hun feiret bursdagen sin her, så sier hun til onkelen og tanta si ''dere har jammen meg noen skikkelig bilringer, dere burde kanskje slanke dere litt'' og da pappa prøvde å si at slik sier man ikke kommer kom dette '' du er ikke den rette til å snakke, du har bilringer du oxo'' hmm noen som er omgitt av litt mye slanke pating.. oxo for noen år siden, så lurte hun på om ikk ejeg snart kunen få no unge slik at hun fikk seg en leke kamerat, så sier jeg at, men da får jeg jo ikke like mye tid med deg, da hun svarer '' nei, tror du skal vente litt ed å få barn jeg'' har mange fler fra denne jenta her.. hehe.. må så le når jeg tenker på alt hun har klart å si oppgjennom årene:D
EnUndreneMor Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #2 Skrevet 7. desember 2007 dette er fra samme søster lurte oxo igjen på om ikke jeg kunne få baby snart, for hun hadde så lyst på en søster eller bror, så forklarte jeg at om jeg får barn blir du tante, da ser hun på meg og sier ''tante'' ja oxo forklarer jeg hvorfor, da svarer hun '' enda jeg som er så lita'' da måtte jeg le godt:D
Hera Skrevet 7. desember 2007 #3 Skrevet 7. desember 2007 Hehe;0) Hadde akkurat tenkt å lage en tråd om gullkorn, for vi fikk en liten forklaring fra sønnen vår nå. Han er 6,5 år, og skulle forklare oss hva en lakse- enke var. Og forklaringen er: Lakse-enke er ei dame som sitter igjen hjemme, mens mannen er dau på fisketur!! Fikk oss en god latter, ja hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå