Mirakeljenta08 Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 lille gutt på 17mnd har begynt å bli vanskeløig når vi e ri butikken... på shopping. han springer rundt å hyler hvis han ikek får det han vil.... hyler viss jeg atr tak in han da er det rett ut. skulle tror jeg var grusom mor føler meg som det da... han bare slenger seg ned å hyler. hvis jeg tar hånda hans så blir han helt vill. s ille også med påkledning.. hyle rogs tikekr av hele tiden er dette trassen eller er det bare jeg som har det sånn? er veldig streng så sånt tolerer vi ikek emn tror ikek han skjønner dt helt håper noen gidder å svare
Mirakeljenta08 Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #2 Skrevet 7. desember 2007 ingen som vil si noe om dette
♥mini♥lille♥knerten Skrevet 7. desember 2007 #3 Skrevet 7. desember 2007 Tror det er veldig vanlig. Min har også vært slik de siste mnd. Ser andre barn som er ganske like som du beskriver i butikken. Er kanskje ikke trass alderen, men utprøvelse av grenser og ønske om å kunne velge selv ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå