Stoltmai mamma:) Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Lurer egentlig bare på hvordan dere har det?? formen?? fått no mage enda??? og sist men ikke minst, hvor mye har dere lagt på dere??? Jeg har gått ned 1kilo, og har vært sykemldt siden uke 7, kaster veldig muye opp og er dårlig, fått litt mage Og i følge UL venter vi ei lita jente
buena Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 Hei... formen min er mye bedre ,bare litt trøtt. jeg har gått ned 2kg kastet opp siden uke 5 ,ga seg i uke 15.er nå i min uke 17. Har nesten ikke noe mage,men det kommer nok.
OhMyGod!!! Skrevet 7. desember 2007 #3 Skrevet 7. desember 2007 uke 18, fått fin mage, vil ha mer! gått ned 5 og opp igjen 2-3, så er totalt 2-3kg under startvekten ennå.
Stoltmai mamma:) Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. desember 2007 Jeg har spydd siden en uke før e ventet mens, er nå 17+6.. men føler det gir seg litt nå da, fikk noen gode syrenøytraliserende piller av legen mot fordøyelsen, men rundt middagstider kommer som regel maten opp igjen.. Gøy å kunne sammenlikne litt takker for svar
tryde Skrevet 7. desember 2007 #5 Skrevet 7. desember 2007 jeg har fått mage men ikke lagt på meg mer enn 0,5 kg. ikke hatt så mye plager etter at kvalen forsvant, men jeg har konstant hodepine. ble sykemeldt 100% i dag frem til 31.12. prøvde å få aktiv sykemelding men legen sa at han anbefalte meg å være hjemme.
zadine Skrevet 7. desember 2007 #6 Skrevet 7. desember 2007 har fått mage, men så er dette nr 2 også, så den kom for noen uker siden. Har ikke vært plaget med kvalme. Men vanvittig matlyst, så jeg har gått opp 4 kg allerede. Håper det stopper opp der for en stund. Prøver å spise sundt, men spiser nok litt for mye
Stoltmai mamma:) Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. desember 2007 Jeg har å blitt rådet til å være hjemme, lytte til kroppens behov og ikke stresse meg opp, trenger masse søvn, noe som er rart for meg, for det er jeg ikke vant til, kan gjerne sove 11-12 timer i strekk, pluss at jeg itillegg sover en ettermidagslur i ny og ne... Jeg har vært sykemldt siden uke 7, og er forløping sykemldt frem til 02.01.2008. så får vi se etter det om e kommer til å jobbe igjen...
Tredjemann på vei :D Skrevet 7. desember 2007 #8 Skrevet 7. desember 2007 Heia! Formen begynner å bli litt bedre, men det skulle bare mangle... Er jo 17 uker på vei nå da! (ifølge en usikker mens-termin) Har vært veldig plaget av kvalme, tretthet og svimmel, men "bare" kasta opp 3-4 ganger. Fortsatt veldig trøtt og kvalm på ettermiddagene, hvert fall trøtt. Treffer meg som lynet under middagen hver dag. Måtte droppe resten av praksis før jul. Godt med juleferie! Tror neppe jeg har lagt på meg noe særlig, veier bare 52 kg og er 171 høy... Tror vekta har holdt seg stabil. Magen begynner nettopp som smått å komme frem, enda dette er nr.2. Kjenner små sprell inni der av og til, kjempekoselig! Tror vi venter ei jente denne gangen, men ikke vært på noen UL enda. Får kanskje bekrefta eller avkrefta det på torsdag!
Lillegull,2 på jorden,1 engel Skrevet 7. desember 2007 #9 Skrevet 7. desember 2007 Har fått en liten fin gravidmage ja, i uke 18! Lagt på meg ca 3 kg hittil, var veldig kvalm i begynnelsen men gikk ikke ned noe da.. Fysisk er formen ganske bra, kjenner litt på bekkenløsningen og er veldig trett og giddesløs. Psykisk er det verre da, men med god oppfølging håper jeg det går greit fremover.. Skal på ordinær UL neste uke, gleder meg og gruer meg til det! Har jo sett lille knøttet flere ganger allerede, men det blir aldri for mye av det!
ღ cindarella-twinsღ Skrevet 7. desember 2007 #10 Skrevet 7. desember 2007 Hei:) Jeg er 17 uker på vei:) 18 uker på mandag:) Skal på ul på onsdag.. guuud som jeg gleder meg til å se at alt er bra... Ellers så er formen fin... Kjenner at jeg får fortere vondt i beina etter litt gåing osv.. Ellers så er jeg ofte trøtt på kveldene.. men har fått mer energi enn da jeg var 10 uker ca.. det var jo heeeeelt tragisk.. Hehe.. Så nå er jeg egentli bare fornøyd.. Har fått litt mage som jeg ser, men har jo litt mage fra før så litt vanskelig å se.. Ellers så har jeg gådd opp 2kg... håper alt bare er bra til ul:) Klem:)
Sasiemta ♀ ♀ ♂ Skrevet 7. desember 2007 #11 Skrevet 7. desember 2007 Hei! Jeg er 18+5 i dag. Formen er helt ok, men er veldig plaget med hodepine! Konstant! Er sykemeldt 60% f.o.m kommende mandag. Skal jobbe tirsdag og torsdag ut desember. Kjenner at hodet vil eksplodere til tider! Ekstra krevende er det jo med ei på 3 år hjemme som også krever sitt av mamma`n sin! Magen har kommet. Endelig! Slipper å føle at folk tenker; "Jøss, hu har lagt på seg gitt.." Har ikke lagt på meg noe enda. Sist svangerskap la jeg bare på meg 3 kg. Var på UL på tirsdag og fikk termin 7.mai, 2 dager etter menstermin. Vet ikke kjønn.
Capricorn74 Skrevet 7. desember 2007 #12 Skrevet 7. desember 2007 Er 18 uker idag:) Har følt meg i så ganske fin form hele tiden. Hatt et par episoder med migrene, noe jeg aldri før har hatt. Men som sagt ellers helt fint. Har gått opp 0,5 kilo og begynt å få en fin liten gravidmage:). Kjenner en del liv, nesten hver dag. Var på UL 30. november, alt sto bra til og vi fikk vite at vi får en liten gutt:)
Lillegulle<3 Skrevet 8. desember 2007 #13 Skrevet 8. desember 2007 Hei jeg er 19+0 idag, jippi. formen er kjempebra, litt vondt i ryggen av og til. kjent litt bevegelser utenpå magen det siste døgnet. sambo har begynt å bli mere engasjert nå, og det føles bra. har fått stooor mage hehe av ulemper kan jeg nevne press på blæra.. må opp maaange ganger i løpet av natta og så vokner jeg klokken 6 av at jeg er sulten.. jaja, har bare vært de siste nettene så jeg er ikke så lei enda. Har ikke ul før om 9 dager.. klem til dere
polarn & pyrene Skrevet 8. desember 2007 #14 Skrevet 8. desember 2007 Nå er formen tipp topp. Har lagt på meg ca 3 kg og magen syntes veeeeeeldig godt. Alle spørr meg om jeg skal ha flere eller om terminen er snart hehe. Hr kjent noen få spark og skal på min andre UL 21 desember. Enn så lenge har jeg termin den 14 mai.
lillespiren2:) Skrevet 8. desember 2007 #16 Skrevet 8. desember 2007 Hei. Jeg har så langt hatt et helt problemfritt svangerskap, har termin 9 mai. Var på ultralyd på mandag, og i magen var det en perfekt liten gutt:) Jeg har vært i såpass god form at jeg har trent regelmessig. Noe jeg kjenner kroppen min har godt av. Apetitten er det eneste som har vært litt dårlig, men nå har den tatt seg opp til det normale. Er heller ikke særlig trøtt lengre, det var jeg de 2 første månedene. men det er faktisk de eneste plagene jeg har hatt. Og er evig takknemmelig for det. Har de siste 2 ukene fått en fin liten mage, men det synes fortsatt ikke gått at jeg er gravid, gleder meg til å få en skikkelig mage:) Tilsammen har jeg gått opp 3 kg, fra 57 til 60.
*Super*Mamman* Skrevet 8. desember 2007 #17 Skrevet 8. desember 2007 Hei. Jeg har foreløbig termin 22 mai. Formen er fin, bare litt ekstra sliten. Har ikke vært noe plaget av kvalme. Har litt bekkensmerter, så forsøker å ta det med ro. Er sykmeldt til januar pga blødninger, men de kan heldigvis ikke finne noe galt. Men blir jo så klart litt urolig alikevell. Har morkaken på fremsiden denne gangen, så tenkte jeg ikke kunne kjenne liv enda, men det har jeg altså gjort de siste to dagene. Kjenner det faktisk utenpå også. Mulig jeg er litt ekstra på vei, men det får jeg ikke vite før ordinær UL 18 des, Har også begynt å få kynnere faktisk, håper dette ikke har noe å si for fortidlg fødsel e.l...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå