Mayken Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Eller blir det i det hele tatt noen neste gang? Når blir det da? Hvilket kjønn blir det i så tilfelle? Hvor mange barn ender vi opp med. Var skikkelig dårlig da jeg gikk med Ina. Har lyst på en liten til, men siden jeg var så dårlig sist føler jeg at jeg kanskje bør vente til Ina blir større og klarer seg selv litt mer. Er så usikker på hva vi skal gjøre. noen som kan hjelpe oss litt? Jeg er født 28.01.79 han er født 23.05.77 Ina født 14.11.06
Aventis Skrevet 8. desember 2007 #4 Skrevet 8. desember 2007 Hei! Jeg får opp hodepine... det slo meg i det jeg leste innlegget ditt... Hmm.. Ser to barn på deg.. en gutt og en jente... Får dessverre ikke opp noe tid.. Men tror ikke du blir like dårlig neste sv.skap nei. Men kanskje litt hodepine siden jeg fikk det opp? hehe!
Mayken Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. desember 2007 takk skal du ha:) Har slitt en del med hodepine den siste tiden. Spesielt nå etter at jeg har begynt å jobbe igjen. kanskje det er den du kjenner? Hadde vært koselig med en gutt neste gang. harn sagt til sambo at hvis jeg blir like dårlig med neste, blir det ikke mer enn 2 barn, han vil gjerne ha 3. håper det ikke er derfor du bare ser 2 barn da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå