ღDidrikmamsenღ Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Hvem er det som synger den i den versjonen som vi kjenner?? Det er ikke så rolig som det de sang vel?? Ikke slik jeg kjenner den i allefall. Men husker ikke hvem som synger den mest kjente
Alba44 Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 "Help" med Beatles. Originalversjonen går mye raskere ja.
ღDidrikmamsenღ Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. desember 2007 Går den så raskt når beatles synger den ja? Var det jeg trodde se...
Alba44 Skrevet 7. desember 2007 #4 Skrevet 7. desember 2007 Jepp ) Versjonen til Glenn og Åste var helt nydelig syns jeg!
Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂ Skrevet 7. desember 2007 #5 Skrevet 7. desember 2007 De to er best! Var såå nydelig når de sang den sangen...
ღDidrikmamsenღ Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 7. desember 2007 Ja, den var super. Men tror kanskje de taper poeng på at en del som stemmer på idol ikke kjente igjen sangen jeg. Sambo skjønte ikke hvilken sang det var før jeg sang den til han nå i sted.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå