Papegøyeblomst Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Har akkurat begynt å gi gutten min på snart 4mnd litt smaksprøve på sviskemos iblandet mm. Er på tredje dagen nå. Skal han rapes etterpå, eller er dette kun når de suger fra puppen/flaske? Ja, er førstegangs, og ganske grønn, nå som jeg skal begynne m fast føde etterhvert....
oblix Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 Jeg lar gutten min rape etter all mat, han svelger ganske mye luft når han får fast føde også. Gutten min er 5 mnd.
Gjest Skrevet 7. desember 2007 #3 Skrevet 7. desember 2007 Vesla på 7mnd raper sjelden etter grøt og fruktmos. Har prøvd, men kommer ingenting og det går helt fint.
Papegøyeblomst Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. desember 2007 Ok, da skal jeg gjøre det, sikkert godt for ham. Takk for tipset!
Gjest Skrevet 7. desember 2007 #5 Skrevet 7. desember 2007 Raper etter alle måltider, uansett hva det er. Det kommer som regel en rap bare han sitter rett opp og ned på fanget etterpå, så det er egentlig ingen stor jobb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå