Dronningen! Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 Synes du virkelig det? han radbrekker jo O helga natt!!
Gjest Skrevet 7. desember 2007 #5 Skrevet 7. desember 2007 ja når han sang o helga natt var det gåsehud faktor 100... meeeeen syns nå fortsatt glenn en av de beste jeg da
Mamman til ♥ og ♥ Skrevet 7. desember 2007 #6 Skrevet 7. desember 2007 Synest IKKE han er noe særlig jeg.. Han breker jo sånn!
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 7. desember 2007 #7 Skrevet 7. desember 2007 Han er bare dritt ekkel og kvalm.... Tror han er den nye Jan Werner... Og det er han absolutt ikke... Jeg blir kvalm når jeg ser de homse faktene hans... Han er bare EKKEL.... Åste eller Glenn må vinne:)
Gjest Skrevet 7. desember 2007 #8 Skrevet 7. desember 2007 Hvordan kan du si noe så usaklig om en gutt på 17 år??? HVEM sier han er den nye Jan Werner???? Jo, det er media...ikke han selv... Utrolig patetisk å se voksne (?) damer sitte å skrive så utrolig usaklig om en ungdom som dette her.... Hva slags fordommer og forbilde er du for barna dine?
Mamma til verdens beste barn Skrevet 7. desember 2007 #10 Skrevet 7. desember 2007 Ikke enig med HI der altså Do not like him, selvfølgelig er han en god sanger, but not my cup of tea gitt:) Blir for mye drama og breking som en annen påpekte gitt... syntes også han "ødela" sangen litt.. Go BJ:)
LizzyG Skrevet 7. desember 2007 #11 Skrevet 7. desember 2007 Synes ikke han er noe flink jeg. Og han kledde hvertfall ikke å være litt rocka på den duetten.
Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂ Skrevet 7. desember 2007 #12 Skrevet 7. desember 2007 Han er flink. Men ikke den beste. Syns det blir litt for mye av det gode jeg... Han breker sånn.. Jeg syns det rett og slett blir litt for mye av han jeg..
Sentralstøvsugeren Skrevet 7. desember 2007 #13 Skrevet 7. desember 2007 Kari Normann: Gå å skam deg!!!!! Tåpelig utsagn..............Hvem faen er du da?????
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 7. desember 2007 #14 Skrevet 7. desember 2007 Du ser jo det på måten han oppfører seg på... Han var ikke så ille i begynnelsen av Idol... Det tok jo helt av for han etter at se og hør (eller nå hvem det var som skrev det) skrev at han liknet Jan Werner... Måten han synger på, ter seg på og hele pakka.... Æsj... Hadde han bare vært seg selv, hadde det vært litt bedre i allefall...
Gjest Skrevet 7. desember 2007 #15 Skrevet 7. desember 2007 Kjære vene..gutten er 17 ÅR!!!! Tror nok jeg hadde forandra meg litt hvis jeg plutselig ble rikskjendis som 17 åring...
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 7. desember 2007 #16 Skrevet 7. desember 2007 Jeg er meg og du er deg:p Jeg syns han har litt for mye homse fakter... Syns han er kvalm, og syns han ikke skal prøve så hardt å etterlikne Jan Werner.... Han er en meget meget stor stjerne... Det er ikke Kim Rune, han kommer heller aldri til å bli det om han fortsetter sånn....
Gjest Skrevet 7. desember 2007 #18 Skrevet 7. desember 2007 Hva er galt med homsefakter da??? Er du fordomsfull?
samboer87 Skrevet 7. desember 2007 #20 Skrevet 7. desember 2007 er det mulig voksne menneske( over) sitte å si at en liten gutt på 17 er motbydelig? å så om han hadde vært homo det hadde ikke gjort meg noen verdens ting det er en fri verden synes han er flink jeg:) Håper virkelig ikke dere lærer barna deres å snakke sånn om andre mennesker! jeeses....
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 7. desember 2007 #21 Skrevet 7. desember 2007 Jepp:) Full av fordommer, og er et dårlig forbilde for datteren min.... Vel jeg har ikke noe i mot homser, han en veldig god kamerat som er homofil... Men når han står til sånn på scenen og vifer med henna og strutter med ølvommen, og tror han er deilig, og oppfører seg som en homo, og senere går ut i media og nekter på at han er homo, da blir jeg kvalm ass... Men forresten hva har de her med saken å gjøre?? At jeg ikke liker faktene hans, har vel ikke noe med fordommer å gjøre???
Gjest Skrevet 7. desember 2007 #22 Skrevet 7. desember 2007 Klart det. Han er ikke en "liten gutt", kunne like gjerne vært far. Og uavhengig av alder pjuker jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå