Mirakeljenta08 Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 jeg har en gutt på 17mnd som har blitt veldig trassen når han e ri butikken. skal rive ned alt, løpe fra meg, ikke sitte i vogna å når jeg tar hånda hans så legegr han seg ned å hyler. hvis jeg må ta han med så føler jegat jeg river av han armen å han bare detter ned,, liker det ikke i det hele tatt men kan ikke oppføre seg sånn. merker jeg blir så svett hver gang vi e ri butikken... han elsker jo det, dette skjer mest når vi er på shopping. erogså spnn når vi skal kle på han han hyler og springer unna hyler og skriker har trassen kommet allerde? flere som har det sånn huff
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 Jo takk - jeg kjenner til dette... Lille snuppis har også vært der de siste månedene, hehe =) Er nok en naturlig prosess dette, hun vil bare klare ting selv... må være både streng og tålmodig samtidig, er kjempevanskelig og må ses an i hvilken situasjon man er i, så prøve å imøtekomme dem med hvordan man kan hjelpe til, eller sette grensen der og da med å "ta" dem for seg... Ikke så lett bestandig, og dette er vel bare en prøvelse før den virkelige trassen kommer i 3 års alderen, huff =)
meg og jentene Skrevet 8. desember 2007 #3 Skrevet 8. desember 2007 Snart 15 mnd her, og siste mnd har det vært mer og mer trass her i huset.. (Vet ikke om det kalles trass i den alderen, men jeg synes ihvertfall det ligner!)
Stratos med 3 barn Skrevet 8. desember 2007 #4 Skrevet 8. desember 2007 Hiver meg på kakerlakkfanger!
haater husarbeid Skrevet 9. desember 2007 #5 Skrevet 9. desember 2007 samme situasjon som kakkerlakkfanger og stratosen!
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 9. desember 2007 #6 Skrevet 9. desember 2007 Trassperioder kommer og går gjennom hele oppveksten dessverre.. Den beryktede "treårstrassen" er dessverre bare en av maaaaaaaaange perioder, så velkommen i klubben
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå