Anonym bruker Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 huff jeg er så lei av å være våt nedentil jeg! fler som sliter med dette? har vært slik siden jeg var 15 uker på vei. alltid vått. var inne for å sjekke om det var fostervan i uke 17. det var det ikke. var inne igjen på mandag, var da 26 uker. tok kun GU og innvendig UL. hvordan kunne de se at det var nok fostervann inni livmoren da? legen sa at livmormunnen min var godt lukket og at den var høyt oppe å så lang som den skulle være. 4 cm:) beroligge meg litt dere;) legen sa det var utflod, syntes det er rart jeg, det er jo så mye.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 jeg er også alltid våt... utflod og greier.... var likens forrige svangerskapet mitt også, da ikk jeg sjekket om det kunne være fostervann lekasje men det var det ikke. er likens her svangerskapet også.... er vel noe med at det blir andre bakterieflora og sånt der nede, også får man jo ikke den "månedlige renselsen", og har man mye sex da så blir det jo liggende ijenn oppi der... ja, nokk detaljer for nå tenker jeg.. du ser kansje tegninga.. jaja trøste,trøste..
XXIII.VI.MMVI * XXI.XII.MMVII Skrevet 7. desember 2007 #3 Skrevet 7. desember 2007 Jeg har slitt med dette i begge svangerskapene mine... Og er utrolig slitsomt... Bytter truse flere ganger daglig, truseinnlegg blir så sårt å bruke hele tiden... I mitt forrige svangerskapet var jeg på sjekk for å se om det var fostervann lekkasje, men var bare utflod... Noen produserer mer slikt enn andre...
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2007 #4 Skrevet 8. desember 2007 det er flere av oss Jeg har ikke blitt sjekket for noenting, bare fått beskjed om at økt utflod er normalt. Jeg har bestandig vært plaget med dette, og har blitt verre i svangerskapet. Plagsomt, men etter 31 uker har jeg begynt å innsett at slik er det nå en gang
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2007 #5 Skrevet 8. desember 2007 Hos meg å har dette vært ett KJEMPE problem!! Men har brukt tena istedet for truseinlegg, de suger det bedre opp, åsså blir en ikke sår:) Men kansje jeg kan trøste med att jeg har blitt litt bedre nå på slutten, er uke 37:)
Gjest Skrevet 8. desember 2007 #6 Skrevet 8. desember 2007 jeg må bruke de små gule tampongene...blir helt kvalm..det renner søren meg dag og natt ://
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2007 #7 Skrevet 8. desember 2007 godt jeg ikke er alene:) min er helt vannaktig og av og til er den slik at den setter igjen spor i trusa... merkelig greier. lukter ingenting her.
Gjest Skrevet 8. desember 2007 #8 Skrevet 8. desember 2007 Veldig irriterende ja, får håpe at alt blir "normalt" etter fødselen.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå