Gå til innhold

Hva hadde dere valgt?? Julebord antrekk:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på julebord i morgen og har kjøpt to antrekk.. Skal ha de ellers i julen og da:o)

1. Creme farget bluse med blondemønster ved skuldrene, gull bolero, sort skjørt, sorte sko og gull belte..

2. Sort kjole med høyt liv og silkebånd, sorte sko og sort bolero. Den er egentlig litt dristig i utringingen, noe jeg ikke er vant til eller heeelt komfortabel med.. Samtidig er dette hva som er mest "pyntet".

Hva hadde dere gått for??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde tatt det jeg hadde følt meg mest komfortabel med, og som jeg følte meg finest i:) Synes begge deler hørtes stilig ut! Litt kløft har vel ingen dævva av da, snuppa. Bare de ikke detter ut og triller bortover bordene så er ddet jo bare fint;)

Skrevet

Hehehe....skal også på julebord i morgen og skal ha på meg så og si det samme som ditt antrekk nr 2, minus bolero. Er tom. ganske utringet den også. ;o)

Vet ikke hva jeg hadde valgt hvis jeg hadde de alternativene, av mine 2 valgte jeg den sorte kjolen. Hmmmm....mye hjelp å få her ja...hihi..

Kos deg uansett hvilket antrekk du velger! :o)

Skrevet

Ha ha ha ha ha Haldenjenta.. *leeeer* " Triller bortover".......

Det første føler jeg meg mest tjukk ut i, men samtidig skjuler det mer da... He he. Sambo kom på den geniale ideen at jeg skulle ringe de andre jentene (som jeg ikke kjenner) å spørre hva de skal ha på seg..

Nei, da er det bedre å ha med seg flere antrekk å fiske litt etterhvert, ha ha..

Skrevet

spørs litt hvor dere skal synes jeg.....begge antrekkene hørtes veldig fine ut. Utrolig mange fine kjoler i butikkene nå:)

Skrevet

Åh?? hihihihihihihihi....

Jeg vet liksom ikke hva de andre skal ha på seg, eller hvor pyntet en skal være liksom:-p Så jeg tar med meg begge i kofferten uansett tror jeg. Men, er jo mer pyntet med kjole da:)

Kooose deg masse du også:o) Blir det høy vinføring eller?

Skrevet

Gubben spurte faktisk ei på jobben i dag hva hun skulle ha på seg, fra meg men uten at jeg hadde bedt han om det. Hun skulle ha sort kjole og visste om ei som skulle ha det samme. Så her blir det nærmest uniform, alle i sort kjole. ;o)

Skrevet

Ja, det er det... Vi skal på hotell.. Kjenner ikke de andre damene, er med innebany laget til mannen vetdu. Så vet liksom ikke hva jeg skal velge heller da, eller hvor fint det er. Har pakket ned dress til mannen da...

Hmmmm...

Skrevet

Takk! Nja, gubben er nestsjef så jeg har fått beskjed om å oppføre meg. *knis* ;o)

Men det jeg lurer på er *slettetang eller krølltang* Hva skal jeg gå for i morgen????

Skrevet

ta kjolen og nyyyt at du kan ha dyp utrigning (misunner deg der:o) Nyyydelig blir du uansett. Sees vi på byen i morgen vi da???

KOS DEG!!!!!!!!

Skrevet

ååååå så spennende da:) Kose dere masse. Ta med begge antrekkene du så er du helgardert. Mannen her er på juleord i helgen i Sverige......men fruer er ikke invitert da vet du:(

Skrevet

Gå for kjolen:)

Det er så sjeldent at man får anledning til å pynte seg skikkelig, og julebord er en slik anledning;)

Skrevet

Hm.. Føler deg tjukkest i, MEN som skjuler mest ja,den var ikke lett, hihi;) Jeg hadde jo følt meg mest vel i det som skjulte mest.. Nå er det ingenting som skjules her i gården da men;)

Du blir sikkert kejmpe fin uansett! Ta med deg begge du, så finner du det sikkert ut. Ellers så syne jeg planen til sambo var genial, hvorfor ikke ta en liten ringerunde? Hihi;)

Kos deg masse på julebord da!

Skrevet

Åja, hihihi... Er å oppføre seg pent da:o))))

Hehehehe, det er akkurat hve jeg lurer på og.. Slettetang eller krølltang.. Hmmm. Begge er med i kofferten da.

Lurte litt på å krølle, er liksom litt "julete" det synes jeg:o)

Åhh, kose deg masse da:o)

Skrevet

Vi skal til Sverige på julebord vi og:)

Hadde vært kost og møtt på deg Jenny-penny, da skulle jeg jaggu bedt dere på en efterbyn cognac:o)

Njaaa, blir nok kanskje kjolen om jeg tør.. Lurer på å sy opp skulderbåndene litt så den ikke blir så "utfordrende".. he he..

Tusen takk for svar!

Skrevet

Skal kose oss masse! Gleder meg nesten mest til å ha barnevakt på søndags morgen. Er ikke bortskjemt med det nei!

Hehe....gubben syns absolutt jeg skal gå for krøller i morgen, han syns visst jeg er finest sånn. Men det er jo mye arbeid da, slettetanga er jo ingen sak. ;o)

Skrevet

Kjolen selvfølgelig. Utrigning hører julebord til.

Skrevet

KJOLE - KJOLE -- KJOLE - KJOLE - KJOLE - KJOLE

Du tør det vet du:)

Kos deg masse på julebord!

(simsala i ny drakt)

Skrevet

Ohhh, hihihihihi.. For et genialt nick!:o)

Får ta meg en stram en, så motet stiger, he he.

Takk for det. God julehelg til deg og vennen:o)) Kose deg massevis med lillevakre:o)

Skrevet

Takk takk:)

Ta deg en stram en:) Eller to... hehe

Kos deg masse!

Lillebop og jeg skal dra og se reisen til julestjernen i morgen vi. Gleder meg veldig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...