Gå til innhold

Går dere i kirken på julaften?

Anbefalte innlegg

Gjest irismor
Skrevet

Ble litt hekta av innlegget til Sjiraffen ;-)

Snuppa kan gjerne være med barnehagen i kirken.

Men har selv ikke noe behov for å gå i kirken på julaften eller andre dager i året. Kirken blir bare til dåp, bryllup og begravelser for min del.

c",)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, når jeg har mulighet så går jeg gjerne. :o)

Skrevet

Nei vi går ikke i kirka. Gutten min har vært i kirka med bhg og jeg har vært i kirka med bhg min men er sånn som deg.

For min del er jeg kun i kirka ved bryllup, dåp og begravelser.

Skrevet

Nei,går helst ikke i kirken i det hele tatt om det kan unngås, kun når jeg "må" som i bryllup, begravelser ol.

Skrevet

Nei, er der ikke ellers i året heller, så hvorfor gå på julaften når en må stå timesvis i kø. Er visstnok veldig god plass der ellers i året.

Å ja da, det er god stemning og fin musikk der, men synes det er litt hyklerisk å møte opp på julaften når jeg ikke går i kirka ellers.

Men dette er min personlige mening da. Gikk på julaften da broren min sang i Nidarosdomens guttekor, men da var vi der litt ellers også.

Skrevet

Hos oss er det tradisjon å gå i kirka på julaften, selv om vi ikke akkurat sliter ut benkene der ellers i året :)

I år, med en aktiv krabat på 5 mnd, tror jeg derimot at vi dropper kirka!

Skrevet

ja, går i kirka på julaften. Det er tradisjon hos oss. Det er veldig koselig i kirka på julaften, men bortsett fra julaften er jeg der bare ved spesielle anledninger; dåp, bryllup, konfirmasjon, begravelser...

Skrevet

Ja. Gleder meg. så koselig.

Skrevet

Ja,ingen julaften uten kirke på ettermiddagen... :)

Skrevet

Nei. Jeg går aldri i noen kirke. Hører ikke til noen kirke, er ikke kristen, går aldri i noen kirke.

Skrevet

Gjorde det der vi bodde før, men ikke her vi bor nå.

Skrevet

Ja, men i år skal jeg ha julaften hos oss. Og da orker jeg ikke, desverre. Synes det er veldig kos!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...