Gjest irismor Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Ble litt hekta av innlegget til Sjiraffen ;-) Snuppa kan gjerne være med barnehagen i kirken. Men har selv ikke noe behov for å gå i kirken på julaften eller andre dager i året. Kirken blir bare til dåp, bryllup og begravelser for min del. c",)
Mille** Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 Jepp, når jeg har mulighet så går jeg gjerne. )
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 7. desember 2007 #4 Skrevet 7. desember 2007 Nei vi går ikke i kirka. Gutten min har vært i kirka med bhg og jeg har vært i kirka med bhg min men er sånn som deg. For min del er jeg kun i kirka ved bryllup, dåp og begravelser.
Gjest Skrevet 7. desember 2007 #5 Skrevet 7. desember 2007 Nei,går helst ikke i kirken i det hele tatt om det kan unngås, kun når jeg "må" som i bryllup, begravelser ol.
auro Skrevet 7. desember 2007 #6 Skrevet 7. desember 2007 Nei, er der ikke ellers i året heller, så hvorfor gå på julaften når en må stå timesvis i kø. Er visstnok veldig god plass der ellers i året. Å ja da, det er god stemning og fin musikk der, men synes det er litt hyklerisk å møte opp på julaften når jeg ikke går i kirka ellers. Men dette er min personlige mening da. Gikk på julaften da broren min sang i Nidarosdomens guttekor, men da var vi der litt ellers også.
FrøkenKnallkul Skrevet 7. desember 2007 #7 Skrevet 7. desember 2007 Hos oss er det tradisjon å gå i kirka på julaften, selv om vi ikke akkurat sliter ut benkene der ellers i året I år, med en aktiv krabat på 5 mnd, tror jeg derimot at vi dropper kirka!
høstbarn:) Skrevet 7. desember 2007 #8 Skrevet 7. desember 2007 ja, går i kirka på julaften. Det er tradisjon hos oss. Det er veldig koselig i kirka på julaften, men bortsett fra julaften er jeg der bare ved spesielle anledninger; dåp, bryllup, konfirmasjon, begravelser...
nickoline og supermann Skrevet 7. desember 2007 #9 Skrevet 7. desember 2007 Ja. Gleder meg. så koselig.
Tomine is my star Skrevet 7. desember 2007 #11 Skrevet 7. desember 2007 Ja,ingen julaften uten kirke på ettermiddagen...
meg & to små vampyrer Skrevet 7. desember 2007 #12 Skrevet 7. desember 2007 Nei. Jeg går aldri i noen kirke. Hører ikke til noen kirke, er ikke kristen, går aldri i noen kirke.
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 7. desember 2007 #13 Skrevet 7. desember 2007 Gjorde det der vi bodde før, men ikke her vi bor nå.
Jenny-penny Skrevet 7. desember 2007 #14 Skrevet 7. desember 2007 Ja, men i år skal jeg ha julaften hos oss. Og da orker jeg ikke, desverre. Synes det er veldig kos!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå