Labambie Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Hei igjen! Jeg ville egentlig bare si at jeg synes du har den peneste gravidmagen jeg noen gang har sett! Perfekt form... Er kjempemisunnelig! Vet du kjønn og hvordan baby ligger til? Lagt seg med hodet ned eller sete? Uansett,den er virkelig vakker og du er en av de som burde ta avstøpning av den.. God helg da!
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 Åh... For en koselig melding da!! Blir helt rørt her jeg jo... Tusen tusen takk!! Mest sannsynlig så er det en jente inni her, som ligger med hodet ned, har ikke festet seg enda, så legen mente jeg burde få litt ekstra oppfølging mot slutten nå, i tilfelle hun skulle komme på å snu seg.. Men har ligget med hodet ned ganske så lenge, så satser på at hun blir værende sånn.. Men avstøpning... Hvor i all verden skulle jeg hatt den hengende da... Hehe... God helg til deg også. Og en kjempe stor varm klem!!
Labambie Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. desember 2007 Du kan jo male avstøpningen i gullfarge eller noe og enten henge den på deres soverom eller baby sitt rom! Hørt om mange som tar det.. Passer jo veldig godt når man har en sånn fin gravidmage som deg! Spennende,du nærmer deg jo slutten du nå! 2-3 uker foran meg.. Og jeg har liksom sneket meg inn på profilen din sånn for å se åssen magen din så ut i den uka jeg er nå osv.. Hehe!
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 8. desember 2007 #4 Skrevet 8. desember 2007 Ja, nærmer seg nå ja... Hehe.. Har igjen 4 arbeidsdager før jeg går ut i perm jo... Er 60 % sykemeldt, også skal jeg ta ut ferie de dagene i jula som ikke dekkes opp av sykemeldingen... Litt pussig å tenke på... Fikk en liten nedtur i går da... Har liksom sett ut som om jeg skulle unngå strekkmerker, har bare fått noen på puppene.... Men når vi skulle legge oss i går, oppdaget sambo 4 merker på hver side av magen, nedenfor der jeg selv ser....... *snufs* Så da var det å storme ned på bade, ta frem speilet, og jo.. Der var de kommet gitt.. Så da var det bare å smøre hele magen med masse olje.. Og det skal gjøres et par ganger for dag frem til fødselen nå ja... Har bare smurt etter at jeg har dusjet, også av og til før jeg har lagt meg.... Håper virkelig ikke det blir flere........ Hvordan er formen hos deg da? Er bare du å snike så mye du vil på profilen min det. Må vel legge ut et bilde igjen snart... Prøver å ta et hver uke, men har vært så mye som har stått på siste tiden, så må prøve å få tatt et i dag tenker jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå