Helnøtt med spire:) Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Er så sliten, sovet ganske mye i dag. Har ikke spist en eneste ting og orker ikke tanken. Står jeg for lenge får jeg vondt, veldig vobdt. Så vondt jeg bare må legge meg ned. Noen som har opplevd sterke smerter/problemer med det å miste? Skal på jobb også i morgen, huff som jeg gruer meg:(
Gjest Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 Jeg tok ut en egenmelding jeg. Jeg var for trist, og hadde for vondt til å jobbe. Legen min mente det var lurt. *trøsteklemmer*
Helnøtt med spire:) Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. desember 2007 Det er litt fjernt enda på en måte. Var ikke planlagt og var ikke helt klar over det, med den neg. test. Men innerst inne var jeg sikker på jeg var gravid. Men alikevel så er det trist, men det gjør ganske så vondt og har det skikkelig ubehagelig:( Rett før jeg ringer legevakta hele tida her. Får jeg vonder så ringer jeg uten tvil_
Gjest Skrevet 7. desember 2007 #4 Skrevet 7. desember 2007 Som regel ordner kroppen opp selv heldigvis, det gjorde det med meg, men hvis du får veldig vondt må du komme deg til lege for en sjekk vet du, og føler du deg veldig dårlig synes jeg det burde være lov å holde senga.
mpmamman Skrevet 7. desember 2007 #5 Skrevet 7. desember 2007 En god klem til deg,er ikke lett når det står på nei:( Hadde mye smerter da jeg hadde sa og dro rett på sykehuset og fikk ul. Måtte komme til bake og ta utskrapning da det hadde sluttet og vokse for 4 uker før jeg fikk blødninger og vonter..
Bettybu Skrevet 7. desember 2007 #6 Skrevet 7. desember 2007 Da jeg begynte å blø fikk jeg sykmelding pr tlf..en uke.. To dager etter mista jeg, var på ul 3 dager etter det igjen, og fikk beskjed om at om jeg ville ha mer sykmelding skulle jeg få det! Men jeg hadde ikke noe særlig med smerter annet enn da det skjedde. Hadde nesten sluttet å blø da jeg var på ul, og slapp utskraping.. Har du vondt ville jeg tatt kontakt med lege, fare for betennelser/infeksjon...
brooklyn Skrevet 7. desember 2007 #7 Skrevet 7. desember 2007 har hatt tre og fått sykemelding hver gang. I tillegg til det fysiske (smerter og blødninger) er det ikke barebare for psyken heller....
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 7. desember 2007 #8 Skrevet 7. desember 2007 brukte egenmelding jeg etter Sa-en min...Var så vannvittig lei meg, tårene trillet ofte, og da var det ikke aktuelt å gå på jobb. Hadde rier da jeg mistet, og hadde vondt i ca 1 døgn etterpå også... I tillegg til store blødninger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå