Gjest Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Jeg har egentlig ingen spess mening om det selv, men tror Glenn eller Kim Rune )
Hera83 Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 Jeg tror det samme som deg, men håper på Kim Rune eller Åste.
Sunniva78 har to små Skrevet 7. desember 2007 #3 Skrevet 7. desember 2007 Tror det blir Glenn, Kim Rune eller Åste, hehe.... Bare ikke Bjørn Johan går ut er jeg strålende fornøyd:-) (Joda er fra Ålesund selv, men han er jo flink da!!)
Tante Bassa Skrevet 7. desember 2007 #4 Skrevet 7. desember 2007 Jeg tror Åste går ut i dag. Tror Bjørn Johan vinner Idol, selv om jeg håper på Kim Rune. Men de er jo kjempeflinke alle fire da :-)
Supermamm Skrevet 7. desember 2007 #6 Skrevet 7. desember 2007 Han er vel ikke ekkel; ) Han kommer til å bli den nye Jan Werner Danielsen: ) Håper Glenn går ut, men tror Åste også kan gå ut idag...
ღ cindarella-twinsღ Skrevet 7. desember 2007 #8 Skrevet 7. desember 2007 Huff.. syns den e vanskeliii i dag ja.. alle sammen e jo rååå flink.. ønsk meg kim rune sin jule cd når den kommer:) MEEEN... Eg trur kanskje at han Glenn går ut den herr gangen.. men e ikke bombe sikker nei... Spill ikke så stor rolle så lenge Bjørn Johan vinn heiiiile greia:)
*Vetlis* Skrevet 7. desember 2007 #9 Skrevet 7. desember 2007 Påtjukkaigjen ! Skrev akkurat ei meld til venninna mi, å sa akkurat det samme som deg. Kim Rune kommer til å bli den nye Jan Werner Danielsen: ) Men fy pokker jeg håper Åste ryker i dag... Orker ikke en kveld til med den dama, hu burde beg i et gospel kor!!!! Bjørn Johan er min favoritt!
Truseprinsesse Skrevet 7. desember 2007 #10 Skrevet 7. desember 2007 Jeg syns Jan Werner var fryktelig ekkel også. Hehe. Og ja, Kim Rune minner om han. Begge to er/var flinke, men har noen fakter som jeg ikke liker.
Gullklumpen! Skrevet 7. desember 2007 #12 Skrevet 7. desember 2007 Håper Kim Rune går ut også...syns også han er veldig ekkel. Skal liksom være så mye bedre enn han trur.... (sorry til dere som heier på han!)
~falck~ har fått baby! Skrevet 7. desember 2007 #13 Skrevet 7. desember 2007 Jeg tror han Bjørn Johan går ut... Eier ikke særpreg etter min mening.. HEIA Glenn:))
en på vei *utklekket:)* Skrevet 7. desember 2007 #14 Skrevet 7. desember 2007 HEIIIIAAAAA GLENN!!!!!!! Kim Rune el åste ryker nok i dag. Ryker Glenn blir det ramaskrik i heimen!!
nr 6 på vei Skrevet 7. desember 2007 #15 Skrevet 7. desember 2007 Kanskje er det en fordel å høre hva de har å by på denne kvelden før man sier hvem man tror går ut. Hvis ikke Kim Rune ryker i dag så skal iallefall ikke jeg se mer enn 2 ganger til......................................................denne sesongen...... Kim Rune var dårligst prestasjonsmessig, deretter Åste, så Bjørn Johann og best var Glenn.
millymolly&mini Skrevet 7. desember 2007 #16 Skrevet 7. desember 2007 Åste håper jeg. Orker ikke å se nesa og panna skrukke seg neste fredag... Jeg begynenr å bli lei idol og fredagskvelden på nrk og tv2.Flere som synes det samme?
Truseprinsesse Skrevet 7. desember 2007 #17 Skrevet 7. desember 2007 Jeg stemmer ut Benedicte Adrian. Hun var veldig stygg rent utseendemessig i dag.
Kystrøya Skrevet 7. desember 2007 #18 Skrevet 7. desember 2007 Kunne dere virkelig tenkt dere å kjøpe en cd med Bjørn Johan?? Nei håper virkelig en med skikkelig talent vinner denne gangen, og ikke en døgnflue som de 3 foregående vinnerene (slik som Bjørn Johan kommer til å bli)
Truseprinsesse Skrevet 7. desember 2007 #19 Skrevet 7. desember 2007 Jeg digger den jazzaktige stemmen til Bjørn Johan. Kjøper gjerne en cd med han. Syns Åsta blir litt for amerikansk soulsanger. For mye dill på stemmen. Liker Glenn. Har tidligere i tråden fortalt hva jeg mener om Kim Rune.
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 7. desember 2007 #20 Skrevet 7. desember 2007 I dag ryker Kim Rune ut... HEIA GLENN OG VIKING:-))))))
Gjest Skrevet 7. desember 2007 #21 Skrevet 7. desember 2007 Stygt redd for at Glenn ryker i dag, men håper kim rune ryker....
SuperMoM <3 Skrevet 7. desember 2007 #22 Skrevet 7. desember 2007 Både jeg og mannen min håper Kim Rune går ut.Han tror enten KR eller Åste.. Bjørn Johan og Glenn er de flinkeste:) Jada,bor i Ålesund,men synes Bjørn Johan er flink til å synge:)
nieIDA *med nr 4 e FØDEKLAR* Skrevet 7. desember 2007 #23 Skrevet 7. desember 2007 bjørn johan må ut. gutten eier ikke talent... hvis glenn går ut boikottes idol her hjemme ....
Lill,<3Rikke&Patrick<3 Skrevet 7. desember 2007 #24 Skrevet 7. desember 2007 Håper Bjørn Johan går ut...han har jo ikke noe der og gjøre... Med tanke på stemmen på di tre andre... Bare ikke Åste eller Glenn går ut...
SuperMoM <3 Skrevet 7. desember 2007 #25 Skrevet 7. desember 2007 Og da må ej sjå den kvalmingen ei helg t.. Håpe han går ut neste helg.Vil ikkje sjå meir av han!Isj!! Bjørn Johan og Glenn går t finalen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå