Gå til innhold

Hva bruker dere til og lime pepperkakehus sammen??


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Smelta sukker. Men leste her isted at smelta karamell visst gjorde susen:)

Skrevet

melis og eggehvite:) ser finere ut en smelta sukker, og holder like bra:)

Skrevet

Jeg smelter sukker i stekepanna til det blir brunt, men vær forsiktig det utroligt varmt og må gjøres fort.

Skrevet

Hvor mange egg ( eggehviter ) og melis bruker dere??

 

Stivpiske melisen først??

Skrevet

var ei på en annen tråd som ga tips om smeltet smørbukk.. det hørtes ikke så dumt ut:)

Skrevet

Må nok nli melis og eggehvite her.. =) Holder på og lage nå.. Lagd vegger og tak.. +++ Mangler bare og sette det sammen..=))

Skrevet

Melis blandet med eggehvitter i stedet for vann. Sitter som støpt når det tørker :o)

Skrevet

ane ikkje kor mye eg bruke, gjør det jo bare en gang i året og har ikkje pynta pepperkakehus i år enda:)

 

men prøv deg fram, halve eggehviten fra 1 egg kanskje først.. og bare bland i melis til det blir passe stivt:)

skal ikkje stivpiske noe, bare bruke eggehviten som du skulle ha brukt vann :)

Skrevet

Hva med limpistol....???

Brukte det forrige gang jeg lagde pepperkakehus...

Har akkurat satt sammen et med smelta sukker.... Blir mer søl kliss...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...