Meg + 2 prinsesser Skrevet 7. desember 2007 #3 Skrevet 7. desember 2007 Smelta sukker. Men leste her isted at smelta karamell visst gjorde susen:)
akt80 & Sara Emilie Skrevet 7. desember 2007 #4 Skrevet 7. desember 2007 melis og eggehvite:) ser finere ut en smelta sukker, og holder like bra:)
3 rosa og en blå Skrevet 7. desember 2007 #6 Skrevet 7. desember 2007 Jeg smelter sukker i stekepanna til det blir brunt, men vær forsiktig det utroligt varmt og må gjøres fort.
♡ Rødhette ♡ Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. desember 2007 Hvor mange egg ( eggehviter ) og melis bruker dere?? Stivpiske melisen først??
EnUndreneMor Skrevet 7. desember 2007 #8 Skrevet 7. desember 2007 var ei på en annen tråd som ga tips om smeltet smørbukk.. det hørtes ikke så dumt ut:)
♡ Rødhette ♡ Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 7. desember 2007 Må nok nli melis og eggehvite her.. =) Holder på og lage nå.. Lagd vegger og tak.. +++ Mangler bare og sette det sammen..=))
Gjest Skrevet 7. desember 2007 #10 Skrevet 7. desember 2007 Melis blandet med eggehvitter i stedet for vann. Sitter som støpt når det tørker )
akt80 & Sara Emilie Skrevet 7. desember 2007 #11 Skrevet 7. desember 2007 ane ikkje kor mye eg bruke, gjør det jo bare en gang i året og har ikkje pynta pepperkakehus i år enda:) men prøv deg fram, halve eggehviten fra 1 egg kanskje først.. og bare bland i melis til det blir passe stivt:) skal ikkje stivpiske noe, bare bruke eggehviten som du skulle ha brukt vann
Bettybu Skrevet 7. desember 2007 #12 Skrevet 7. desember 2007 Hva med limpistol....??? Brukte det forrige gang jeg lagde pepperkakehus... Har akkurat satt sammen et med smelta sukker.... Blir mer søl kliss...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå