Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jenta mi er en uke gammal i morgen. Amminga går kjempefint, og ho har stort suttebehov så har lyst å innføre smokk om kvelden (må ha pupp for å sovne sjølv om ho nettopp har fått masse). Prøvde litt men ho klarer ikkje holde smokken i munnen, detter ut med en gang. Virker som den er for stor. Kom over en minismokk for nyfødte fra BEBS. Den heter suveren mini og er laget av esskalon. Noen som har erfaringer med denne? Er det en trygg smokk? (Har ikke hørt om den før) Det som gjorde meg litt usikker var at det står "rengjøres under rennende varmt vann og tåler å dyppes i kokende vann". Trudde det var viktig at smokker ikokt i minst 3 min før første gangs bruk, og dette høyres jo ut som om den ikkje tåler det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi brukte den i begynnelsen, men hun bare spytta den ut.. vi kokte den leenge. tåler det.

Skrevet

Jeg vil anbefale NUK sine smokker.... Det er den eneste gutten vår liker. og den er ortodontisk eller hva det nå heter...

Vi liker latex best,men fins i silikon også...

Lykke til:)

Skrevet

anbefaler også NUk sine. vår liker også latex best, men tar den i silikon også til nød :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...