Silje&Alexandra Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Jeg jobber hardt md å finne ut hva jeg skal bli når jeg blir "stor" og jeg prøver å finne + og - med førskolelærer.. Noen som noen?
jordbærsjokolade Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 Utrolig morsom og givende utdannelse. Meget lett å få jobb. Er du glad i barn er jo det et stort pluss. Være med på å "forme" fremtidens borgere. Aktiv jobb etter utdannelsen. "Dårlig" lønn i noens øyne, ikke et statusyrke, mange blir fort utbrente, lite penger i kommunene. Jeg gikk på førskolelærerlinjen men jobber ikke som førskolelærer, kommer nok ikke til å gjøre det heller. Men de tre årene jeg gikk på høgskolen kommer jeg aldri til å anger på
Katja Skrevet 7. desember 2007 #3 Skrevet 7. desember 2007 + en givende jobb, der du gjør noe meningsfylt, dagene er varierte, aldri kjedelig, får mye positiv feedback (fra ungene). - en krevende jobb, intens, det går i ett hele dagen, unntatt 0,5 time pause. Stort arbeidspress, og stadie krav om å bli mer "lønnsomme" (ta inn flere barn, redusere bemanningen osv).. Stort ansvar, rammeplanen skal følges opp, og du har ansvar for det kjæreste barn har. Ikke akkurat en lænn å hoppe i taket for, og lite med frynsegoder.
Silje&Alexandra Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. desember 2007 hmmm. noen flere? Er neimen ikke lett å bestemme seg for et yrke lengre...
Elletuppa Skrevet 7. desember 2007 #5 Skrevet 7. desember 2007 Har aldri angret valg av utdannelse. Ikke mange jobber der en blir møtt store smil og små armer som gir deg klem bare fordi du kommer. Å være ped leder er en hverdag som aldri er lik, men som en selv kan påvirke i stor grad. Mange utfordringer med barn men også med foreldrene og den andre personalet. Lykke til med valget
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå