It's all about me Skrevet 7. desember 2007 #4 Skrevet 7. desember 2007 Har alltid sett på det som vinter, men nå begynner jeg å tvile...
Lille Filur Skrevet 7. desember 2007 #5 Skrevet 7. desember 2007 Har alltid tenkt på det som nesten vinter jeg, men nå er det bare høst...hvertfall her i oslo.
Gjest Skrevet 7. desember 2007 #7 Skrevet 7. desember 2007 Altså... Vårmnd er mars,april og mai. Sommer er juni, juli og august. Høstmnd er september, oktober og november. Vintermnd. er desember, januar og februar. Slik lærte vi når jeg gikk på skolen i alle fall.... ;o)
♥ DAME Skrevet 7. desember 2007 #10 Skrevet 7. desember 2007 november, desember, januar - VINTER februar, mars, april - VÅR mai, juni, juli - SOMMER august, september, oktober - HØST Sånn har jeg lært det )
♥ DAME Skrevet 7. desember 2007 #11 Skrevet 7. desember 2007 Sorry. Anyone har rett Såg ikke inl. hennes før etterpå )
Musemor med tre søte små Skrevet 7. desember 2007 #12 Skrevet 7. desember 2007 Vinter : desember, januar, februar Vår : mars, april, mai Sommer : juni, juli, august Høst : september, oktober, november
mam <3 Skrevet 7. desember 2007 #14 Skrevet 7. desember 2007 Vinter i Nord-Norge. Men syns jo november er nesten sommer her på østlandet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå