Luans mamma Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Han er helt sørpe tett i nesa og ingen ting hjelper. Har sprøytet inn masse morsmelk i hele dag og brukt nesesugeren flittig. Han var litt varm da jeg skulle legge han og tempraturen viste 37,8. Nå har han da lagt seg for natta og det gikk forholdsvis greit. Har hevet senga MYE i hodeenden og har det godt og kjølig på rommet. Får håpe han får en god natt søvn, men jeg tviler...
"husmor"med lille Nora Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 off stakkars.. er heilt grusomt når de små er syke.. pass på og se etter han ofte. sjekk om han blir varmere, men prøv å ikke vekk han, søvn er viktig når de er syke. får han mer feber så gi han en stikk pille, men er lurt¨å snakke med hs først...? .. har du prøvd nese spray eller nese dråper? men nå sa du ikke hvor gammel gullet ditt er? håper han snart blir frisk=)
Luans mamma Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. desember 2007 Han er 5 mnd. Han har våknet en del ganger allerede fordi han ikke får puste, stakkar...
Luans mamma Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. desember 2007 Må forresten bare si at denne nesesugeren er helt ubrukelig! Får ut minimalt...
nimmi Skrevet 7. desember 2007 #5 Skrevet 7. desember 2007 Har syk gutt jeg og i kveld som våkner hele tiden og hoster og er tett! Ikke så lett! Av erfaring vet jeg det blir værre utover natten med lange våkenperioder og lite søvn på meg! Men vi står han jo a:)
Gjest Skrevet 7. desember 2007 #6 Skrevet 7. desember 2007 Når du bruker nesesugeren, tetter du for det andre neseboret når du suger da? For da får du skikkelig vakuum, og får som regel ut masse! Var først når jeg fant ut det at vi fikk den sugeren til å funke. La babyen få litt pause i mellom når du gjør det, for det er nok litt ubehagelig akkurat når det står på. Lykke til i natt. Og om han bli veldig plaget så kan du vel prøve Paracet også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå