Anonym bruker Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Vært alene en stund. Ble mer enn vennskap med en god venn av meg i sommer. Barna og mine foreldre elsker han, jeg også egentlig - men det ble mye tull en periode så i oktober kuttet vi ut. Han ga seg aldri og har gjort alt for meg den siste tiden for å få meg tilbake. så var han på ferie og vi ble enige om å se ann ting når han kom tilbake for 1 uke siden. men så begynte det en ny kar på jobben som jeg bare falt helt for, han falt for meg også men problemet der er at han er gift (på vei ut av ekteskapet før han møtte meg), men nå sitter jeg her og har en som jeg har sagt skal få en sjanse til og som virkelig er glad i meg, også har jeg en som jeg tenker masse på og som jeg har fått utrolig mye følelser for også:-( Luksus problem synes mange men dette er ufattelig vanskelig for jeg vil ikke såre noen men aner nesten ikke hva jeg skal gjøre. Samme hva jeg gjør så blir det feil har jeg følelsen av...... Han jeg ville gi en sjanse er jeg veldig skeptisk til pga alt tullet som skjedde i høst og kjenner jeg er usikker men samtidig så er det så godt å se at barna trives med han.... Nå er jeg så frustrert som jeg noen gang kan bli. Vet ikke hvor jeg vil med dette, måtte bare få det ut....
Tråle i Trøbbel Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 Sikkert ikke lett...men er jo en grei regel å ligge unna ham som er gift da...På vei ut av ekteskap eller ikke...han er (etter det jeg forstår) fortsatt gift... Forstår jeg deg riktig så er det ikke mange dagene siden denne nye (og gifte) mannen begynte på jobb heller...da har dere vel ikke rukket og bli så godt kjent...eller? Du sier jo du elsker han (den gode vennen) egentlig... Det er sikkert ikke lett...men det er jo helt og holdent din avgjørelse...bare du som kan veie for og i mot... Lykke til:-)
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2007 #3 Skrevet 8. desember 2007 Dette er til syvende og sist din avgjørelse, men jeg får allikevel noen tanker av det du skriver. Gifte menn er fyfy, uansett om de er godt gift eller på vei ut av ekteskapet. Han kommer nesten garantert til å bruke deg til å komme over eks-kona si, og synes sikkert du er et bra catch -en stund. Det er jo ikke sikkert dette da, men okei...been there, done that. Velg det trygge, det stabile, velg han som elsker deg Du skal også ha følelser, men å rote seg borti en nesten ugift kar er absolutt ikke å anbefale. Signerer anonymt i dag jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå