Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke hetl hva jeg skal kalle det..ikke vondt, men når jeg har eggløsning blir jeg øm og litt sånn trykkende følelse..

Altså det begynte på fredag..trudde det gikk over på onsdag..men idag så har jeg sånn trykkende følelse igjenn..kjennes ut som eggløsning..

Jeg bruker bare være øm en dag eller to?!?

Så nå sitter jeg å lurer på om jeg har hatt eggløsning eller ei..trudde kanskje jeg hadde den på søndag siden jeg var ømmest da..så begynte å gå over..men idag har jeg skikkelig trykkende følese..kan jeg ha to eggløsninger da?!?

Har lest man kan ha to eggløsninger med de kommer tett etter hvernadre..så da stemmer det ikke det hell..

Visst jeg skulle vært gravid så er det vel litt vel tidlig å kjenne noe nå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan være at kroppen ikke har lykkes første gang og prøver å slippe egget på ny...umulig å si...ta en el-test så ser du....:)

Skrevet

mulig, men har opplevd det før..at kroppen gjorde seg klar til el--med el slim og det hele..men da kjente jeg ikke noe eggløsning..men begynte å kjenne det 1 uke etterpå og så med el-slim igjenn..

Men nå har jeg kjent det sånn siden sist fredag..det som er så merkelig..

Men finner det ut når jeg evt får tanta om el var forsinket eller ikke..men håper jo så klart den ike kommer da :)

Skrevet

jeg også håper det hver mnd..mun hun lar seg visst ikke stoppe hu der tante rød.....bare må komme på besøk hver mnd he he....

når har du ikm??

Skrevet

rundt den 16.des..visst det er 28 dager denne mnd da..vært litt sånn pluss minus noen dager fra eller til etter jeg sluttet med p-plasteret for et år siden..

hadde 28 dager sist mnd da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...