Gå til innhold

:(

*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag var jeg på dag 34 over IKM! Hatt skikkelig mens smerter idag.. Så gikk å sjekket istad.. Jo, der kom det litt blod på papiret..Bare griner jeg:o( Hadde håpet det var vår tur denne gangen:o(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan ikke annet å si enn at jeg forstår deg så ufattelig godt, jeg vet akkurat hvordan du har det.

Vil sende deg en trøste klem, livet er ikke alltid like enkelt

Skrevet

Takk for klemmen:) Det hjelper som regel litt..

Skrevet

Forstår hva du mener. ingenting kan trøste en når man har det slik. Å ikke få til å bli gravid er noe av det værste man kan oppleve. Jeg håper at det ordner seg for deg

Skrevet

Huff da, trist å høre! Har lest noen av innleggende dine. Hadde virkelig fortjent å få det til nå. Trøsteklem, og babystøv oversendes :)

Skrevet

Det er helt forferdelig.. Vi har prøvd i 20 mnd:o( Men skal alikevel ta en test til uka, og kontakte legen til uka.. Så får vi se hva han sier..

Skrevet

Tusen takk. Koselig å høre at det er noen som følger med:o) Tar imot trøsteklem og babystøv:o)

Skrevet

Å, nei! Stakkars lille deg. Nå var jeg sikker på at det klaffet for deg. Det føles urettferdig:( Vet ikke hva jeg skal si annet en å gi deg en kjempestor trøsteklem og at jeg tenker på deg. Æsj, så kipt!!!!!!!!!!!!!!! Blir skikkelig lei meg på dine vegne nå.....

Trøsteklem

Skrevet

Hei Kattungen.

Så koselig å høre at du håpet det.. Hadde håpet masse selv denne gangen! Mn nå har TR kommet for fult:o( Ikke noe koselig!

Takk for klemmen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...