*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Idag var jeg på dag 34 over IKM! Hatt skikkelig mens smerter idag.. Så gikk å sjekket istad.. Jo, der kom det litt blod på papiret..Bare griner jeg:o( Hadde håpet det var vår tur denne gangen:o(
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 Jeg kan ikke annet å si enn at jeg forstår deg så ufattelig godt, jeg vet akkurat hvordan du har det. Vil sende deg en trøste klem, livet er ikke alltid like enkelt
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. desember 2007 Takk for klemmen:) Det hjelper som regel litt..
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 7. desember 2007 #4 Skrevet 7. desember 2007 Forstår hva du mener. ingenting kan trøste en når man har det slik. Å ikke få til å bli gravid er noe av det værste man kan oppleve. Jeg håper at det ordner seg for deg
Gjest Skrevet 7. desember 2007 #5 Skrevet 7. desember 2007 Huff da, trist å høre! Har lest noen av innleggende dine. Hadde virkelig fortjent å få det til nå. Trøsteklem, og babystøv oversendes
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 7. desember 2007 Det er helt forferdelig.. Vi har prøvd i 20 mnd:o( Men skal alikevel ta en test til uka, og kontakte legen til uka.. Så får vi se hva han sier..
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. desember 2007 Tusen takk. Koselig å høre at det er noen som følger med:o) Tar imot trøsteklem og babystøv:o)
kattungen Skrevet 7. desember 2007 #8 Skrevet 7. desember 2007 Å, nei! Stakkars lille deg. Nå var jeg sikker på at det klaffet for deg. Det føles urettferdig:( Vet ikke hva jeg skal si annet en å gi deg en kjempestor trøsteklem og at jeg tenker på deg. Æsj, så kipt!!!!!!!!!!!!!!! Blir skikkelig lei meg på dine vegne nå..... Trøsteklem
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 8. desember 2007 Hei Kattungen. Så koselig å høre at du håpet det.. Hadde håpet masse selv denne gangen! Mn nå har TR kommet for fult:o( Ikke noe koselig! Takk for klemmen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå