Gå til innhold

Får alle vann i kroppen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om alle får litt vann i kroppen? Eller er det bare ved svangerskapsforgiftning? Og hvordan merker man det egentlig? Jeg er litt usikker, men synes fingrene mine er tykkere enn normalt. I tillegg har jeg hodepine på tredje dagen, så jeg er litt bekymret.. Men hodepine i seg selv er vel ikke et symptom på svangerskapsforgiftning? Er vel bare i følge av andre symptomer som vann i kroppen? Eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hodepine kan være tegn på sv.skapsforgiftning jo. Jeg var inne på onsdag da jeg hadde utslag på urinprøven, vann i fingrene og føttene, og høyt blodtrykk.

Fikk beskjed om at utslagene var så svake, og at morkake og navlestreng fungerte skikkelig, så jeg fikk reise hjem.

Men måtte komme inn igjen med en gang om jeg fikk hodepine, svimmelhet, flimring for øynene, mer vann i kroppen, kvalme osv..

Skrevet

du kan godt få vann i kroppen uten at det er sv.skapsforgiftning ja. både hender og føtter hovner opp her ja.

Skrevet

Vet ikke om ALLE får litt vann i kroppen, men det er i hvert fall fullt mulig å ha det uten å nødvendigvis å ha svangerskapsforgiftning.

Du merker det blir vanskelig å få av ringer på fingrene. Du ser merker etter sokkene. Sko/støvler blir trangere.

For meg er det verst på kvelden, og på morgenen synes det ikke. Det hjelper å sitte så mye som mulig med beina høyt.

For øvrig vil du også merke at du blir stivere i fingrene. Vanskeligere å bøye dem, liksom.

Skrevet

jeg har ikke vann i kroppen, så det virker ikke som om alle får det nei. Kan jo være at jeg får det i løpet av den siste tiden, men har ingenting nå. uke 34+3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...